پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱
۲

حقوق‌های چند میلیونی برای مشاوران آقای شهردار

پنجشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب: 673534
حقوق پایه مشاورین شهرداری در میان اطلاعات مربوط به حقوق پایه مدیران شهرداری تهران که به تازگی منتشر شده است، جذابیت بسیاری دارد.
حقوق‌های چند میلیونی برای مشاوران آقای شهردار
به گزارش جهان نيوز، این افراد که تحت عناوینی چون مشاور پارلمانی، مشاور فرهنگی و مشاور اجتماعی در دفتر شهردار تهران و یا معاونین و شهرداران مناطق مشغول هستند، حقوق‌های متفاوتی دریافت می‌کنند.

اما آنچه در این میان قابل توجه است، حقوق ۶ میلیون تومانی، ولی الله شجاع پوریان مشاور فرهنگی شهردار تهران و معاون سابق فرهنگی و اجتماعی اوست که مدتی قبل به خاطر قانون منع به کارگیری بازنشستگان از ادامه فعالیت بازماند.

اکنون او به دفتر شهردار تهران رفته و با حقوق ۶ میلیون تومانی ادامه فعالیت می‌دهد، اگرچه طبق قانون اشتغال بازنشستگان در دستگاه‌های دولتی ممنوع است، اما به گفته قاضی سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور، بازنشستگان می‌توانند به صورت پاره وقت و حداکثر ۶۰ ساعت در ماه اشتغال داشته باشند.
اگر فرض را بر این بگیریم که شجاع پوریان بابت ۶۰ ساعت کار در ماه ۶ میلیون تومان حقوق می‌گیرد، نتیجه می‌گیریم که او برای هر ساعت کار ۱۰۰ هزار تومان حقوق می‌گیرد.

اطلاعات سامانه شفافیت نشان می‌دهد که در حال حاضر معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران ماهانه ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان حقوق می‌گیرد.
این طور که پیداست، قانون بازنشستگی برای هر کس که بد شده، برای شجاع پوریان خوب شده است، چراکه او با خداحافظی از پست معاونت اجتماعی که حقوق آن ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است، پستی گرفته که در حال حاضر حقوق آن ۶ میلیون تومان است. البته سایر مشاورین و مدیران شهرداری تهران هم حقوق‌هایی چند میلیون تومانی می‌گیرند، که در جدول زیر می‌توان آن‌ها را مشاهده کرد.















منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمدمهدي
Iran, Islamic Republic of
شهرداری اصلاح طلب مردانه روی حرفش ایستاد و لبست همه کارمندها و پایه حقوق مدیرانشو اعلام کرد. متوسط دریفاتیشون رو هم اعلام می کنه بعد عید.

نوبت شما اصولگراهاست!
منتظر لیست کارمندها و پایه حقوق مدیران بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی و بنیاد برکت و آستان قدس و شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجمع تشخیص و... هستیم!!
Iran, Islamic Republic of
خنده داره يعني باور كنيم معاون شهردار پنج وهشتصد حقوق ميگيره واقعا مردم رو چي فرض كردن اينا حقوق زير بيست سي ميليون ندارن