پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

حاتمی: نمی‌دانم این پول‌ها را کجا می‌برند

پنجشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب: 673530
بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: متأسفانه با این همه پولی که در عسلویه و جم جا به جا می‌شود، یک درصدش هم به سمت ورزش این شهر نمی‌آید.
حاتمی: نمی‌دانم این پول‌ها را کجا می‌برند
به گزارش جهان نيوز، فرزاد حاتمی بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم پس از دیدار  مقابل تیم فوتبال استقلال در مورد مشکلات مالی باشگاه پارس جنوبی و اینکه گفته می‌شود بازیکنان این تیم قصد اعتصاب دارند اظهار کرد: بله، متاسفانه با این همه پولی که در عسلویه و جم جا به جا می‌شود، یک درصدش هم به سمت ورزش شهر نمی‌آید. برای مسئولانی که برای ورزش شهر جم اهمیتی قائل نیستند، متأسفم. آن‌ها به فکر جوانی که به ورزشگاه می‌آید هم نیستند. نمی‌دانم این پول‌ها را کجا می‌برند.
 
مهاجم پارس جنوبی جم در مورد این دیدار گفت: استقلال در نیمه اول بسیار خوب بود و ما نیز در نیمه دوم فوتبال خوبی ارائه دادیم. فوتبال است دیگر و ما هم شکست خوردیم. امیدوارم این شکست را در بازی‌های بعدی جبران کنیم.
 
او در مورد عملکرد بسیار خوب دروازه بان تیم (رحمان احمدی) گفت: رحمان همیشه دروازه بان مطمئنی بوده و اگر گلی خورده، روی اتفاق بوده است. او امروز در حد رحمان احمدی دروازه بانی کرد.

حاتمی درمورد نیمکت نشینی خود در دیدار‌های پارس تصریح کرد: صد در صد آماده بازی کردن هستم، اما نظر سرمربی و کادر فنی این است که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شوم. هر وقتی که به عنوان یار جایگزین به بازی آمدم، تا حدودی موثر بوده ام و امیدوارم به ترکیب اصلی پارس جنوبی برسم.

حاتمی در مور داوری گفت: داور در نیمه اول در یکی دو صحنه مرتکب اشتباه تأثیرگذار شد. توپی که منجر به گل دوم استقلال شد، کرنر نشده بود و پنالتی حریف هم درست نبود. یک گل هم در این بازی‌ها تعیین‌کننده است و می‌تواند نتیجه بازی را رقم بزند.
 
منبع : باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *