جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

اعتماد به آمریکا و اروپا هزینه زیادی را به مردم تحمیل کرد

چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۶
کد مطلب: 673457
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اعتماد مسئولان به اروپا و آمریکا هزینه‌های زیادی را به مردم تحمیل کرده و حالا اقدامات سکولارهای داخلی، به نحوی نقش پیاده‌نظام‌ دشمنان نظام و انقلاب را ایفا می‌کنند.
اعتماد به آمریکا و اروپا هزینه زیادی را به مردم تحمیل کرد
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی ظهر امروز در یادواره شهدای روحانی استان خراسان شمالی اظهار کرد: روحانیت در شیعه دارای افتخاراتی است که یکی از آنها به‌ عنوان وارث رسالت، زبان تبلیغ و هدایت است.

وی روحانیت را سخنگوی دین و آموزنده آن به مردم عنوان کرد و افزود: اقامه دین خدا توسط روحانیت، از جمله وظایف سنگین در دوران نظام ولایی است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نقش سوم روحانیون را دفاع از دین توصیف کرد و گفت: روحانیت در برابر حملات نرم و سخت نظامی دشمنان، پرچم‌دار دفاع از دین بوده و هستند.

حاجی صادقی در ادامه، هدف حوزه‌های علمیه را تربیت انسان‌های مومن و مجاهد در معرفی دین خدا دانست و اظهار داشت: درخواست‌ها از حوزه‌های علمیه در زمان حاضر افزایش‌ یافته که با تقویت در حوزه‌های گوناگون، می‌توان از کتاب الهی راه‌حل مشکلات را استخراج کرد و بدون کمک از دشمنان، مسائلی همچون موضوعات اقتصادی کشور را حل کرد.

حاجی صادقی با اشاره به شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی در حادثه سیستان و بلوچستان اظهار کرد: این اتفاقات هزینه برای عزت کشور است که در برابر آن دشمنان هزینه ذلت خود را می‌دهند.

وی شهادت در راه خدا را بالاترین درجه برای مومنان توصیف کرد و ادامه داد: شهادت روحیه انقلابی را زنده می‌کند و باید برای حفظ دین خدا از همه چیز گذشت تا به دین خدشه‌ای وارد نشود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را نشان از بصیرت روزافزون ملت ایران عنوان و تصریح کرد: مسئولین باید قدردان مردم و به دنبال خدمت به آنها باشند و نرمش نه با کشورهای اروپایی و آمریکا، بلکه با مردم باید باشد.

وی افزود: اعتماد مسئولان به اروپا و آمریکا هزینه‌های زیادی را به مردم تحمیل کرده و حالا اقدامات سکولارهای داخلی، به نحوی نقش پیاده‌نظام‌ دشمنان نظام و انقلاب را ایفا می‌کنند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *