جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
انتقام «مغنیه» با آزادی قدس گرفته می‌شود

عضو حزب‌الله: نبرد سوریه ما را به قدس نزدیک کرد

شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب: 672385
رئیس شورای اجرایی حزب‌الله ضمن اعلام اینکه مقاومت در راستای اهداف خود پیش می‌رود، بر بازپس‌گیری قدس تأکید کرد.
عضو حزب‌الله: نبرد سوریه ما را به قدس نزدیک کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، «سید هاشم صفی‌الدین» رئیس شورای اجرایی حزب‌الله اعلام کرد، امور فعلی در راستای تحقق اهداف مقاومت پیش می‌رود و مهم‌ترین آنها کوتاه کردن دست آمریکا از منطقه و آزادسازی فلسطین است.

وی با حضور در برنامه «حدیث الساعه» شبکه «المنار» گفت، آینده مقاومت واقعا روشن است و رژیم صهیونیستی اکنون در یک نگرانی راهبردی است؛ اجماع علیه محور مقاومت و آنچه در ورشو (نشست ورشو) انجام شد اهداف دشمن را محقق نخواهد کرد.

صفی الدین ادامه داد: هیچ انتقامی، برابرِ خون حاج عماد مغنیه نیست جز بازپس‌گیری قدس. مقاومت قادر به جبران (انتقام) است زیرا تعدادی زیادی فرمانده در اختیار دارد و از این نظر غنی است؛ نبرد سوریه ما را به قدس نزدیک کرد.

روز 12 فوریه 2008 میلادی (23 بهمن 1386) «عماد فایز مغنیه»، معاون دبیرکل حزب لبنان در کمیته جهادی حزب الله به منطقه «کفر سوسه» در دمشق می‌رسد و وارد آپارتمانی می‌شود که برخی از رهبران فلسطینی و بخش‌های جهادی حزب‌الله در آن حضور داشتند تا درباره آموزش‌های نظامی و هماهنگی‌های نظامی بحث و تبادل نظر کنند.

پیش از پایان نشست شهید مغنیه نشست را ترک می‌کند و از حاضران می‌خواهد، بحث و گفت‌‌وگوها و هماهنگی‌ها را ادامه دهند. دقایقی بعد صدای انفجار به گوش رسید. تمام کسانی‌که در نشست شرکت داشتند، بر این باور بودند که هدف قرار گرفته‌اند، اما داد و فریاد مردم در حیاط جلوی ساختمان و حضور دستگاه‌ها و نیروهای امنیتی سوری در محل،‌ تعدادی از آنها را از خانه بیرون کشید تا ببینند، چه اتفاقی افتاده است ؛ آنها عماد مغنیه را یافتند که هشت گوی آهنین به بدن وی اصابت کرده است. یکی از گوی‌های آهنین به چشمش اصابت کرده و از پشت سرش بیرون آمده بود؛ او بلافاصله به شهادت رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *