پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

هادی خامنه‌ای: جلوی اختلاس ها گرفته شود

سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۶
کد مطلب: 671473
دبیرکل مجمع نیروهای خط امام گفت: نسبت به موضوع پالرمو مطالعه ای نداشته ام و نمی توانم اظهار نظر خاصی داشته باشم ولی به طور کلی باید گفت که مسئولین مصلاح انقلاب و جامعه را در نظر بگیرند.
هادی خامنه‌ای: جلوی اختلاس ها گرفته شود
به گزاش جهان نيوز، سید هادی خامنه ای دبیرکل مجمع نیروهای خط امام در خصوص سابقه بدعهدی های آمریکا و اروپا در ادوار گذشته و مسائلی مانند برجام، گفت: دستگاه های مذاکره کننده کشورمان که در راس آنها وزارت خارجه قرار دارد باید هوشیاری خودشان را حفظ کنند و احتیاط لازم را داشته باشند.

وی افزود: خوشبختانه مسئولین نیز به بدعهدی طرف مقابل آشنا هستند که نیاز است در چارچوب محاسبات سیاسی و دیپلماتیک پیش بروند، بنده نسبت به موضوع پالرمو مطالعه ای نداشته ام و نمی توانم اظهار نظر خاصی داشته باشم ولی به طور کلی باید گفت که مسئولین مصلحت انقلاب و جامعه را در نظر بگیرند.

دبیر کل مجمع نیروهای خط امام در خصوص دادن راهکاری به دولت درباره گرانی های اخیر نیز گفت: در این زمینه متاسفانه الان نظری ندارم که بتواند راهگشا و مفید باشد این موضوعات را از اقتصاد دانها باید پرسید.

وی ادامه داد: به صورت اجمالی می توان گفت که یکی از راهکار ها این است که جلوی اختلاس ها گرفته شود. این کار اگر انجام شود خدمت خیلی بزرگی است.

منبع: دانا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *