يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
معاون اجتماعی وزارت بهداشت مطرح کرد

افتتاح ۲ مرکز طبی کودکان جدید در آینده نزدیک

چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب: 670812
معاون اجتماعی وزارت بهداشت گفت: در آینده نزدیک دو مرکز طبی جدید کودکان در دانشگاه علوم پزشکی ایران و شهید بهشتی تاسیس خواهد شد.
افتتاح ۲ مرکز طبی کودکان جدید در آینده نزدیک
به گزارش جهان  نیوز به نقل از فارس، سید محمد هادی ایازی مراسم افتتاحیه مرکز جامع خدمات سلول و ژن درمانی کودکان کشور که در مرکز طبی کودکان در حال برگزاری است اظهار داشت: محدودیت منابع دولتی وجود دارد و باید از ظرفیت خیرین در خصوص درمان کودکان استفاده کرد.

وی گفت: طی چند سال اخیر اقدامات خوبی صورت گرفت، دانشگاه علوم پزشکی ایران و شهید بهشتی دو مرکز طبی کودکان در آینده نزدیک با کمک مردم تاسیس خواهد شد.
ایازی گفت: تمام بیمارستان‌ها دارای خیریه هستند که با مشارکت مردم بخش قابل توجهی از نیازهای درمانی را برطرف می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از آرزوهای من مسئله بانک اچ ال ای بود و همیشه در این زمینه مشکلاتی وجود دارد، باید همت بزرگی با همکاری مجموعه انتقال خون صورت گیرد و این مرکز راه‌اندازی شود.

معاون اجتماعی وزارت بهداشت گفت: ما جز اینکه برای سلامت مردم به سراغ مردم برویم و از ظرفیت مردم استفاده کنیم راهی نداریم، ۱۹۰ خیریه در حوزه سلامت داریم، ۷۲۰ سازمان مردم‌نهاد داریم که ۶۰۰۰ میلیارد تومان طی این سال‌ها مردم به ما کمک کرده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *