دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰
۲۳
اردوغان:

صبر ترکیه حدی دارد؛ تروریست‌ها «منبج» را ترک کنند

سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب: 670624
رئیس‌جمهور ترکیه در سخنانی با تهدید نیروهای کرد سوریه، گفت که این نیروها باید ظرف چند هفته آتی شهر «منبج» را ترک کنند.
صبر ترکیه حدی دارد؛ تروریست‌ها «منبج» را ترک کنند
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه که در مقابل اعضای فراکسیون عدالت و توسعه در پارلمان این کشور سخنرانی می‌کرد، مدعی شد که ترکیه خواستار حفظ تمامیت ارضی و بازگشت مردم سوریه به کشورشان و برگزاری انتخابات آزاد ذیل قانون اساسی جدید است.

به گزارش شبکه تی آر تی ترکیه، اردوغان مدعی شد که ترکیه تا پیش از به قدرت رسیدن حزب عدالت و توسعه دنباله‌روی جبهه «حق» نبود و اکنون همواره در سوریه و فلسطین و قفقاز و و جزایر کریمه و آفریقا جانب «حق» را می‌گیرد.او در ادامه با انتقاد از موضع اتحادیه اروپا در قبال ونزوئلا، گفت: اتحادیه اروپا ادعای دموکراسی دارد اما از رئیس‌جمهور منتخب این کشور حمایت نمی‌کند.

اردوغان سپس مدعی شد که ترکیه از سوریه چیزی جز تمامیت ارضی و اعطای تعیین حق سرنوشت به مردم ذیل قانون اساسی جدید، چیزی دیگری نمی‌خواهد.
رئیس‌جمهور ترکیه در خصوص ایجاد «منطقه امن» در شمال سوریه نیز گفت که این کشور برای ایجاد چنین منطقه‌ای مصمم است تا پس از نابودی «تروریست‌ها» و تدوین قانون اساسی جدید و برگزاری انتخابات «عادلانه» روند بازگشت آوارگان به کشورشان تسهیل شود. او گفت: اجازه ادامه حضور تروریست‌ها در «منبج» را هرگز نخواهیم داد و این وظیفه ماست که ظلم و ستم سازمان‌های تروریستی را پایان داده و منطقه را به ساکنان واقعی خود تحویل دهیم.

او نیروهای کرد سوریه را تهدید کرد که باید در عرض چند هفته «منبج» را ترک کنند، وگرنه «صبر ترکیه حدی دارد» و آن‌ها با عملیات نظامی ترکیه مواجه خواهند شد.اردوغان منطقه شرق فرات و منبج را منطقه تحت نفوذ ترکیه دانست و گفت که «منطقه امن» در سوریه باید تحت کنترل ترکیه باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بابائی
Iran, Islamic Republic of
برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس و نیز ترکیه و آمریکا ازسال 2011 تاکنون به ارتش آزاد سوریه سلاح می دهند و به آموزش نیروهای آنها کمک می کنند.
ترکیه ازسال 2011 تاکنون یکی حامیان اصلی تروریست ها درسوریه است.
ترکیه با همدستی چند کشور دیگر ازسال 2001 تاکنون تروریست های خارجی وارد سوریه، عراق و منطقه خاورمیانه کرده است و همچنان نیزادامه می دهد.
99 درصد ترکیه عامل جنگ، بی ثباتی و ناامنی درسوریه، عراق و منطقه است.
تمام تروریست های کشورهای اروپایی ازسال 2011 تاکنون ازطریق ترکیه وارد سوریه و عراق می شوند.
99 درصد ترکیه عامل اصلی جنگ درعراق، سوریه و منطقه است.
99 درصد ترکیه عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم و داعش درسوریه، عراق و منطقه است.
ترکیه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت درعراق و سوریه شده است.
ترکیه داعش را وارد سوریه وعراق کرده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
داعش ازسال 2011 تاکنون نفت خود را از طریق ترکیه می فروشد.
چه کسانی ازسال 2011 تاکنون ازداعش نفت می خرند؟ ترکیه، آمریکا، رژیم جعلی صهیونیستی و کشورهای اروپایی!
آمریکا ازداعش نفت می خرد.
مجروحان داعش درترکیه درمان می شوند+ عکس
ترکیه تروریست پروراست!
افشاگری عضوداعش: مرزهای ترکیه برای ما بازاست.
ترکیه ازداعش حمایت نظامی می کند.
آمریکا، عربستان سعودی، امارات، اردن، رژیم صهیونیستی، ترکیه و کشورهای اروپایی درتاسیس و حمایت ازتروریست ها درمنطقه نقش دارند.
تروریست ها درسوریه روزانه ازترکیه سلاح دریافت می کنند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
اعتراض به سرقت ترکیه و داعش ازنفت عراق
برای اثبات کمک ترکیه به داعش، مخالفان سوری، ارتش آزاد سوریه، شورشیان سوری وگروه های تروریستی اسناد زیادی وجود دارد.
ارتش آِزاد سوریه هیچ تفاوتی با گروه های تروریستی دیگر ندارد.
چرا کسی تجاوز نظامی ترکیه به سوریه را محکوم نکرد؟
وهابیت منبع اصلی تروریسم بین المللی است.
80 میلیون بشکه نفت داعش درترکیه مصاده شد.
ارتباط ترکیه با داعش آشکاراست.
ارتباط 3 هزارنفر درترکیه با داعش.
ترکیه ازتکفیری ها بدتراست.
60 درصد تروریست ازترکیه به سوریه می روند.
40 درصد تروریست های داعش ازترکیه به عراق می روند.
داعش های ترکیه درسوریه چه می کنند؟
مهرهای ترکیه درگذرنامه اعضای داعش+ ویدئو
عضو داعش: سازمان اطلاعات ترکیه ما را ارسال سلاح به سوریه همراهی می کرد.
شهروندان کشورهای اروپایی برای پیوستن به گروه تروریستی داعش درسوریه وعراق از راه ترکیه وارد سوریه وعراق می شوند.
سازمان اطلاعات ترکیه برای تروریست ها سلاح می فرستاد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
از سازمانهای خیانتکار مدعی حقوق بشری سوال میکنم، آیا مردم سوریه وعراق که 4 سال است زیر بمباران وحشیانه ائتلاف بین المللی جنایتکار به سرکردگی آمریکا جنایتکار، قتلعام میشوند انسان نیستند؟! چرا سازمانهای خیانتکار مدعی مدافع حقوق بشر خفقان گرفتهاند؟
بابائی
Iran, Islamic Republic of
داعش ازسال 2011 تاکنون با هدایت آمریکا، انگلیس، فرانسه، رژیم صهیونیستی، امارات و عربستان تحت نظارت سازمان ملل وشورای امنیت سازمان ملل دست به اقدامات تروریستی می زند
داعش منتسب به آمریکا، انگلیس، فرانسه، رژیم صهیونیستی، امارات و عربستان سعودی است و با مدیریت، هدایت و پشتیبانی این 6 کشور و با نظارت سازمان های بین المللی دست به اقدامات تروریستی می زند.
بی تردید مدیریت، هدایت و پشتیبانی اینگونه اقدامات تروریستی از سوی عربستان، امارات، رژیم صهیونیستی، انگلیس، فرانسه و آمریکا صورت گرفته و علیه کشورهای منطقه اعمال می شود.
امروز آثار مخرب تروریسم دولتی را که توسط عربستان، امارات، اسرائیل، انگلیس، فرانسه و آمریکا و برخی کشورهای مرتجع منطقه حمایت می شود در عراق، سوریه، افغانستان و یمن و سایر کشورها از جمله برخی کشورهای اروپایی مشاهده می کنیم.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
واقعا خندهدار است آمریکایی که مرتب در منطقه جنایت میکند و دستان آلودهاش برای همگان آشکار شده تصمیم گرفته باشد با داعشی که خود به وجود آورده مبارزه جدی بکند. سادهاندیشی است آن کس که امروز این ادعای آمریکاییها را بپذیرد. حتی ساکنان دارالمجانین هم از ژست ضدتروریستی اخیر آمریکا خندهشان میگیرد!

اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمربکا، غرب، کشورهای عربی، رژیم جعلی صهیونیستی وترکیه درمدت 8 سال است حامی تروریست ها درسوریه، عراق، لبنان ، منطقه خاورمیانه وجهان ومسئول جنایت های آنان هستند. ومجامع حقوق بشری خیانتکارتاکنون خفه خون گرفتند وکاری نمی کنند.
حمله های ائتلاف آمریکا درمدت 4 سال است درسوریه وعراق بیش از 5 هزارنفر کشته برجا گذاشت.
صهیونیستها آخر پدر سوختههای دنیا هستند خودشان داعش را بوجود آورده، مسلح کرده و به جان مردم مسلمان منطقه انداختهاند و هنوز معالجه مجروحان آنها را برعهده دارند از این طرف برای فریب افکار عمومی خود را ضد داعش معرفی میکنند و همراه دیگر همپالگیهایشان در تظاهرات پاریس شرکت میکنند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
کشور عربی 70 هزار خودرو برای داعش خریده اند
نتایج تحقیقات شرکت ژاپنی تویوتا حاکی از آن است که کشورهای عربی 70 هزار دستگاه خودروی تویوتا از این شرکت خریداری کرده و در اختیار گروه تروریستی داعش قرار داده اند.براساس گزارش شرکت تویوتا، چهار کشور عربی این خودروها را خریداری کرده و به داعش تحویل داده اند.این تحقیقات زمانی شروع شد که ارتش روسیه تصاویری از دهها خودرو تویوتای این شرکت را که در اختیار داعش بود و مورد استفاده این گروه تروریستی در سوریه قرار میگرفت در اختیار این شرکت ژاپنی قرار داد.براساس این گزارش، 22 هزار و 500 دستگاه تویوتا توسط عربستان سعودی، 32 هزار دستگاه توسط قطر، 11هزار و 650 دستگاه توسط امارات و 4500 دستگاه نیز توسط ارتش اردن به اعتبار بانکهای
عربستانی خریداری شده اند که همه این خودروها در اختیار گروه تروریستی داعش قرار گرفته اند
بابائی
Iran, Islamic Republic of
روزنامه ایتالیایی: عربستان غیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت ایتالیا می کشد
روزنامه ایتالیایی: عربستان غیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت ایتالیا می کشد
بابائی
Iran, Islamic Republic of
دلارهای باد آورده نفتی عربستان سعودی درمدت 8 سال است درخدمت تروریست ها وحامیانشان!
باردیگرتاکید می کنم، آمریکا وهم پیمانانش ازتروریسم درمنطقه وجهان حمایت می کنند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکایی‌ها دست از دخالت در منطقه ما برنمی‌دارند.
سعودی ها دست از دخالت در منطقه ما برنمی‌دارند.
صهیونیست ها دست از دخالت در منطقه ما برنمی‌دارند.
مدعیان حقوق بشردست از دخالت در منطقه ما برنمی‌دارند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
ایتالیا با فروش سلاح به عربستان قوانین خود را نقض می کند
ر ایتالیا به شمار زیادی از کشورهای جهان از جمله عربستان سعودی و کشورهایی که در جنگ هستند، سلاح می فروشد و با این کارعملا قانون اساسی خود را نقض می کند.
تاریخ خبر: 27/08/1397 - 13:41
بابائی
Iran, Islamic Republic of
اگر کشورهای اروپایی جنایتکار می خواهند به مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه فلسطین، نوارغزه، سوریه، عراق و یمن کمک کنند باید ازحمایت‌ آمریکایی ها جنایتکار، سعودی ها جنایتکار، اماراتی ها جنایتکار، بحرینی ها جنایتکار، تروریسم، القاعده، طالبان، داعش، مخالفان سوری، گروه های تروریستی و تروریست ها درسوریه، لبنان، عراق، لیبی، افغانستان، پاکستان، یمن و منطقه خاورمیانه دست بردارند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
ما از همان سال 2011 ازطریق رسانه ها اعلام کردیم که آمریکا،انگلیس،فرانسه،آلمان،عربستان سعودی،قطر،امارات،اردن،ترکیه و رژیم جعلی صهیونیستی حامیان اصلی تروریسم، تروریست های داعش ودیگرگروه های تروریستی درسوریه ولبنان وعراق وخاومیانه وجهان هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
چطورمی توان به رژیم صعیونیستی که لااقل ۲۰۰ کلاهک هسته ای دارد و اجازه داد مدعی جهان عاری از سلاح هسته ای و برنامه هسته ای ایران باشد؟

علاوه بر آنکه سلاحهای کشتار جمعی رژیم صهیونیستی باید تحت نظارت جامعه بینالمللی نابود شود و منطقه خاورمیانه اسلامی عاری از سلاحهای کشتار جمعی اداره شود کلیه قطعنامههای شورای امنیت علیه اسرائیل غاصب باید مو به مو اجرایی شود. در ضمن برای تحقق این امر خطیر پیشنهاد میشود در جهت سلامت نفوس انسانی در جامعه بشری امتیاز حق وتوی جمهوری اسلامی ایران که قطعاً به ندرت از آن استفاده خواهد شد توسط سازمان ملل متحد و افکار عمومی جامعه بشری طی یک همهپرسی جهانی به رسمیت شناخته شود.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
نتانیاهو از جنگ غیر قانونی در فلسطین، نوارغزه، لبنان، سوریه، عراق و یمن دست بر نمی دارد.
نتانیاهو نخست وزیر رژیم جعلی صهیونیستی در هر صورت از جنگ غیر قانونی اسرائیل در سوریه و منطقه دست بر نمی دارد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
اجاره نیروهای آمریکایی درسوریه دست رژیم جعلی صهیونیستی است نتانیاهو به نیروهای آمریکایی اجازه نمی دهد ازسوریه خارج شوند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکایی ها با بالگردهای خود از داعشی ها حمایت می کنند
يکشنبه 4 شهریور 1397
بابائی
Iran, Islamic Republic of
رزمنده ایرانی: رژیم صهیونیستی تنها عامل حملات شیمیایی در سوریه است / سوریه سلاح های شیمیایی خود را نابود کرد!
اسرائیل مسئول حملات شیمیایی درسوریه است.
اسرائیل به تروریست ها درسوریه حقوق می دهد.
اسرائیل به به تروریست ها درسوریه سلاح می دهد.
اسرائیل درسوریه حامی داعش است.
رژیم صهیونیستی تروریست را تسلیح می کند.
تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به سوریه جنایت جنگی وجنایت علیه بشریت است.
اعتراف اسرائیل به درمان تروریست ها.
رژیم صهیونیستی به تروریست ها پول وسلاح ارسال می کند.
رژیم صهیونیستی به طور نظم ازطریق بلند یهای جولان به تروریست ها درحال نبرد با رزمندگان سوری، پول وسلاح ارسال می کند.
سلاح های اسرائیل به دست تروریست ها میرسد.
رژیم صهیونیستی به تروریست ها درجولان سلاح ارسال کرده است.
اسرائیل به جبهه النصره سلاح شیمیایی می دهد.
اسرائیل تسلیحات داعش را تامین می کند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
روزنامه ایتالیایی:
عربستان از طریق یک شرکت هوایی برای تروریست ها در سوریه سلاح ارسال می کند
روزنامه ایتالیایی ایل جورناله به نقل از یک یک خبرنگار بلغاری نوشت ؛ عربستان سعودی بارها از بلغارستان انواع سلاح ها را خریداری و از طریق یک شرکت هوایی برای گروههای تروریستی در سوریه به ویژه النصره ارسال می کند.
تاریخ خبر: 03/08/1396 - 16:22
بابائی
Iran, Islamic Republic of
عربستان بیش از999 دلار برای تروریسم، القاعده، طالبان، گروهک تکفیری جیش الظلم، گروهک تروریستی منافقین، صدام دیکتاتور، داعش، جبهه النصره، مخالفان سوری و گروه های تروریستی هزینه کرد.
بدترین پرونده حقوق بشری جهان متعلق به عربستان سعودی جنایتکاراست.
سعودی ها جنایتکار رعایت حقوق بشر را از سگ وحشی کره شمالی یاد و درس بگیرند!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
نیروهای آمریکایی و نیروهای ناتو ازسال 2001 تاکنون از تروریسم و طالبان و گروه های تروریستی همه جانبه کمک، حمایت و پشتیانی می کنند، نه مبارزه با تروریسم، طالبان و داعش
26 کشته بر اثر حمله طالبان در شمال افغانستان، نیروهای آمریکایی و نیروهای ناتو ازسال 2001 تاکنون درافغانستان چه غلطی می کنند.

تاریخ: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹
یک مقام افغانستان از کشته شدن 26 نفر بر اثر حمله طالبان به یک پایگاه نظامی در استان قندوز واقع در شمال این کشور خبر داد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
ترکیه جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر ازسال 2011 تاکنون به خاطر غارت نفت سوریه و عراق با همدستی داعش و گروه های تروریستی بیش از 999 هزارنفر درسوریه وعراق قتل عام کرده است و همچنان نیزادامه می دهد.