شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

زمان برگزاری انتخابات سه فدراسیون مشخص شد

يکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۶
کد مطلب: 669941
مدیر کل دفتر مشترک فدراسیونهای ورزشی وزارت ورزش و جوانان، زمان انتخابات سه فدراسیون ورزشی و ثبت نام ۴ فدراسیون ورزشی را اعلام کرد.
زمان برگزاری انتخابات سه فدراسیون مشخص شد
به گزارش جهان نيوز، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید شروین اسبقیان با اشاره به تاکید داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای مبنی بر تعیین تکلیف انتخابات و ثبت نام فدراسیونهای ورزشی که زمان انتخابات آنها به پایان رسیده یا با سرپرست اداره می شوند، اظهار داشت: بر این اساس انتخابات فدراسیون ووشو ۱۲ اسفند ، فدراسیون قایقرانی ۷ اسفند و فدراسیون کارگری پنجم همین‌ماه برگزار می شود.
 
این مقام مسئول افزود: همچنین ثبت نام‌فدراسیون وزنه برداری  ۲۳ بهمن آغاز خواهد شد.
مدیر کل دفتر مشترک فدراسیون های ورزشی در خصوص زمان ثبت نام سه فدراسیون کشتی، فدراسیون همگانی و فدراسیون ورزشهای رزمی تصریح کرد: تاریخ ثبت نام این سه فدراسیون نیز هفته اول اسفند ماه اعلام خواهد شد.

وی برگزاری انتخابات فدراسیون های ورزشی را مطابق اساسنامه و قانون عنوان کرد و یادآور شد : انتخابات فدراسیون های ورزشی براساس زمانبندی اعلام شده پیگیری خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *