يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

حماس خواستار کمک‌های مردمی به این جنبش شد

چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب: 669278
سخنگوی نظامی جنبش حماس از هواداران خواست تا کمک‌های مالی خود را به مقاومت فلسطظین پرداخت کنند.
حماس خواستار کمک‌های مردمی به این جنبش شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، ابوعبیده سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس خواستار حمایت مالی از مقاومت از طریق بیت‌کوین شد.

ابوعبیده در اظهاراتی مطبوعاتی از طریق کانال جدید خود در تلگرام از تمام هواداران مقاومت و پشتیبانان آرمان عادلانه فلسطین خواست تا از طریق راهکارهایی که به زودی اعلام خواهد شد، به حماس کمک مالی کنند.

سخنگوی نظامی حماس اظهار داشت: دشمن صهیونیستی از طریق قطع حمایت‌های محور مقاومت تلاش دارد از تمام راهکارها با مقاومت فلسطین مبارزه کند، اما هواداران مقاومت در تمام دنیا با این تلاش‌های صهیونیستی مبارزه می‌کنند و برای ایجاد تمام راهکارها جهت حمایت از مقاومت تلاش خواهند کرد.

این اولین باری است که گردان‌های القسام از طریق فضای مجازی درخواست کمک مالی از هواداران خود را مطرح کرده‌اند. البته ابوعبیده به ذکر جزئیات ارسال کمک‌ها نپرداخت.

بیت‌ کوین یک رمز ارز ونظام پرداخت جهانی بی‌پشتوانه است، ولی از نظر حقوقی هیچ کشوری آن را به عنوانپول قانونیبه رسمیت نشناخته‌است.از نظر فنی بیت‌کوین نخستین پول دیجیتال غیرمتمرکز است. چرا که بدون بانک مرکزییا مسئول مرکزی کار می‌کند. این شبکه همتا به‌ همتااست و تراکنش‌ها مستقیماً و بدون واسطه بین کاربران انجام می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *