جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ - 24 May 2024
 
۰
رئیس کمیته برنامه نظارت مالی شورای شهر:

شهرداری هنوز لایحه بودجه را به شورا نداده است

يکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب: 668367
عضو شورای شهر تهران به شهرداری تذکر داد و گفت: پس از گذشت 7 روز از آخرین مهلت ارائه بودجه هنوز شهرداری این لایحه را به شورا ارائه نکرده است.
شهرداری هنوز لایحه بودجه را به شورا نداده است
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، مجید فراهانی در جلسه علنی امروز شورای شهر در خصوص دیرکرد ارائه بودجه 98 شهرداری به شورا انتقاد کرد و از شهرداری خواست در این باره اهتمام جدی داشته باشد.

وی با بیان اینکه بودجه سند مدیریت مالی و عملکرد یکساله مدیریت شهری است،‌گفت: مهمترین ابزار برای تعیین جهت‌گیری‌ها خدمات و اقدامات سازمان‌های شهرداری وابسته است و باید این موضوع دقیق و جامع و انعطاف‌پذیر تنظیم شود و در موعد مقرر به شورا ارائه شود.

وی به ماده 67 قانون شهرداری‌ها اشاره کرد و گفت: شهرداری باید تا اواخر دی بودجه سالیانه خود را به انجمن پیشنهاد و باید قبل از اسفند هر سال بودجه تصویب شود.
به گفته فراهانی 7 روز از مهلت ارائه بودجه می‌گذرد و هنوز شهرداری اقدامی انجام نداده است و در این باره بر اساس ماده 3 قانون 71 شورا به شهرداری تذکر می‌دهم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *