جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

ماجراجویی هیجان انگیز در زمستان

دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۳
کد مطلب: 665656
ماجراجویی هیجان انگیز در زمستان
زمستان از راه رسیده و خیلی ها به دنبال یک سرگرمی مناسب  در این فصل هستند.
جایی که بتوانند روزی را به دور از دغدغه بگذرانند و غرق در شور و هیجان آن شوند.
پارک های آبی سرپوشیده می توانند یکی از بهترین گزینه ها برای چنین تفریحاتی باشند تا با سپری کردن زمانی شاد همراه با دوستان در آن لذت برد.

پارک آبی اُپارک مقصدی هیجانی است که این روزها جای خود را در میان اقشار مختلف باز کرده و دل عاشقان هیجان را برده است.
برای آشنایی با بهترین و لوکس ترین پارک آبی ایران در ادامه با ما همراه باشید.
گشتی جذاب و هیجان انگیز در اُپارک
نزدیک به 2 سال است پارک آبی جذاب و مهیج اُپارک به یکی از بزرگ‌ترین و شناخته‌شده ‌ترین پارک های آبی ایران و خاورمیانه بدل شده که با طراحی حیرت انگیز، همراه با خدمات بی نظیرش، آن را به یک مقصد گردشگری فراموش نشدنی برای ایرانیان تبدیل کرده است.
اُپارک دنیایی از ماجراهای شگفت انگیز در خود دارد. از جزیره الوپیا و گوگولیا برای سرگرم کردن کودکان گرفته تا سرسره ابیس که عاشقان هیجان را به سمت خود می کشاند.
اگر از طرفداران پر و پا قرص آدرنالین هستید، می توانید سرسره سقوط آزاد را انتخاب کنید. از پله های  اُپارک بالا بروید و خود را به طبقه 4 ام برسانید و با یک نفس عمیق، آماده ی یکی از هیجان انگیزترین و پرشیب ترین سرسره ی  خاورمیانه باشید.
پارک آبی اُپارک در کنار تمام بازی هایش، امکاناتی را مهیا کرده تا تمام گردشگران با خاطره ای خوش از مجموعه بروند. به طور مثال چندین رستوران و کافه را در این پارک آبی خواهید دید که با خوشمزه های با کیفیت و منوهای مختلف‌شان برای پذیرایی از همه آمادگی دارند.
در دل اُپارک به آرامش برسید
 به دنبال جایی برای رفع خستگی و دریافت انرژی در میان هیاهوی زندگی هستید؟
 می توانید سری به اسپای پارک آبی اُپارک  بزنید.
انواع متفاوتی از ماساژ در اُپارک وجود دارد.از جمله پرفورمنس، تایلندی، ریلکسی، فوت ماساژ، تای ماساژ،  شمع داغ،  شعله داغ،     شکلات و ...
اُپارک چه خدماتی در زمینه ی ماساژ ارائه می دهد؟
ماساژ سنگ داغ
ماساژ سنگ داغ برای کسانی که درد و تنش عضلانی دارند یا اینکه فقط می‌خواهند آرامش داشته باشند از همه بهتر است. این نوع ماساژ درمانی شبیه ماساژ سوئدی است، فقط اینکه ماساژ درمانگر به جای دست‌ها یا علاوه بر دست‌هایش از سنگ‌های داغ نیز استفاده می‌کند. این کار تنش عضلانی را کاهش می‌دهد، جریان خون را افزایش می‌دهد، و از طریق استفاده‌ی سنگ‌های داغ درد را تسکین می‌دهد
ماساژ پرفرمنس
ماساژ پرفرمنس ماساژی است مختص نواحی شانه و کمر می باشد. ماساژ پرفرمنس به افرادی که به علت نوع کار ساعات طولانی پشت میز می نشینند یا مجبور به رانندگی در مدت طولانی هستند، بسیار ایده آل می باشد.
در ماساژ پرفرمنس خستگی عضلانی و گرفتگی های طولانی مدت و مزمن در نواحی شانه و کمر تا حد زیادی تسکین یافته و احساس سنگینی دراین نواحی از بین می رود.
 
 
ماساژ پا
پا به عنوان قلب دوم، نقش موثر و مهمی در سلامت کل بدن دارد . پاهای انسان به دلیل تحمل وزن بدن و حفظ تعادل، نقش تعیین کننده ای در آرامش و سلامت انسان دارند، به نحوی که هرگونه خستگی و ناراحتی در ناحیه کف پا بلافاصله به کل بدن سرایت می کند. بهبود جريان گردش خون و آرامش از مهم‌ترين ويژگي‌هاي درماني اين نوع ماساژ‌هاست.

شمع ماساژ
این نوع ماساژ یکی از پرطرفدارترین ماساژهای موجود است به این ترتیب که در این ماساژ به جای استفاده از روغن‌های معمول گیاهی از شمع‌ هایی خاص استفاده می‌شود.
خاصیت نرم‌کنندگی و جذب بالای روغن موجود در این شمع پوست بدن شما را زیبا خوشبو و شفاف‌تر خواهد کرد تا جایی که همزمان با ذوب شدن این شمع‌ها روی پوست خستگی و استرس‌های شما هم آب خواهند شد.
 

مسیر دسترسی به پارک آبی اُپارک
اُپارک، در یکی از خوش آب و هواترین مناطق تهران، واقع شده است. اتوبان تهران-کرج. بعد از آزادگان. خروجی شهرک گلستان. انتهای خیابان شمیم.
 

سانس پارک آبی اُپارک
سانس بانوان پارک آبی اُپــارک تهران: شنبه و دوشنبه از ساعت 9 الی 22، چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت 8:00  الی 15:30
سانس آقایان پارک آبی اُپــارک تهران: چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت 17 الی 24:00، جمعه از ساعت 10 الی 23، یکشنبه و سه شنبه از ساعت 9 الی 22
قیمت بلیط پارک آبی اُپارک
برای استفاده از پارک آبی اُپارک میتوانید بلیت را به صورت آنلاین از این وبسایت
 خریداری نمایید.
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *