جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

رضویان: استرس‌ زیادی برای ساخت فیلمم داشتم

دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب: 665633
کارگردان فیلم زهرمار گفت: در ابتدای امر همینکه فیلم اول من در جشنواره فیلم فجر و در بخش سودای سیمرغ حاضر شده برای شخص من افتخار است. اینکه فیلم مورد پسند واقع شود به نظر مردم، منتقدین و هیات داوران بستگی دارد اما از همه مهم‌تر امیدوارم مورد عنایت خداوند قرار گیرم و اتفاقات خوبی برای اثر بیفتد.
رضویان: استرس‌ زیادی برای ساخت فیلمم داشتم
به گزارش جهان نيوز، جواد رضویان بازیگر سینما و تلویزیون که امسال نخستین تجربه خود در مقام کارگردان را به جشنواره فیلم فجر فرستاده درخصوص کمدی محور بودن فیلم "زهرمار" گفت: این فیلم یک کمدی است و در برخی مواقع ممکن است خوب بخندیم اما برخی مواقع ممکن است با دیدن برخی صحنه‌های فیلم خوب حالمان بد شود و شاید بهتر بگویم به فکر وادار می‌شویم.

///////////

وی درباره احتمال دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر افزود: در ابتدای امر همینکه فیلم اول من در جشنواره فیلم فجر و در بخش سودای سیمرغ حاضر شده برای شخص من افتخار است. اینکه فیلم مورد پسند واقع شود به نظر مردم، منتقدین و هیات داوران بستگی دارد اما از همه مهم‌تر امیدوارم مورد عنایت خداوند قرار گیرم و اتفاقات خوبی برای اثر بیفتد. 

کارگردان فیلم "زهرمار" درباره تجربه اولین کارگردانی سینمایی خود اضافه کرد: در حال حاضر که فیلم به جشنواره آمده به نوعی کار از کار گذشته اما آن روز اولی که می‌خواستم اولین فیلمم را کارگردانی کنم به شدت استرس داشتم.

///////////

وی درباره نگاه نسبتاً منفی داوران جشنواره به آثار کمدی در ادوار گذشته فیلم فجر اضافه کرد: من فکر نمی‌کنم حضور یک فیلم کمدی در جشنواره فیلم فجر ریسک چندانی باشد اما در هر صورت من همواره توکلم به خدا است و امیدوارم این فیلم توسط داوران به خوبی دیده شود.

بازیگر با سابقه سینما در همین راستا ادامه داد: البته فیلم من امسال در بخش نگاه نو و کارگردانان کار اول است و کمی از لحاظ دریافت جایزه و سیمرغ محدودتر است. من واقعیت امر خیلی به جایزه فکر نمی‌کنم و منتظر آن هستم که فیلمم به نمایش در آمده و نظرات را بدانم.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *