جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

پاکسازی ۴۰ مجتمع تجاری از پوشاک قاچاق

دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب: 665623
سخنگوی ستادمبارزه با قاچاق کالا با بیان اینکه مقاومت در برابر برخورد باپوشاک قاچاق زیاد است، گفت: با حدود ٤٠ مجتمع تجاری که بالغ بر ١١٠واحد عرضه کننده پوشاک برند محرز قاچاق داشتند،برخورد شد.
پاکسازی ۴۰ مجتمع تجاری از پوشاک قاچاق
یه گزارش جهان نيوز، حمیدرضا دهقانی نیا سخنگوی ستادمبارزه با قاچاق کالا اظهار داشت: با اقدامی که تیم های عملیات در برخورد با برندهای غیرمجاز داشتند، با کمترین برخورد بیشترین آورده را داشتیم.

سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: با حدود ٤٠ مجتمع تجاری بزرگ در شهر تهران که بالغ بر ١١٠ واحد عرضه کننده پوشاک برند محرز قاچاق داشتند، برخورد شد.

وی ادامه داد: ۸۰ درصد واحدها خودشان اقدام به جمع آوری پوشاک قاچاق کردند و مابقی را تیم عملیات جمع آوری کردند و به طور کلی این ۱۱۰ واحد پاکسازی شدند.

دهقانی نیا با بیان اینکه تاکید ما بر ادامه دار بودن برخورد با این قاچاق است، گفت: باید به صورت مداوم این نظارت ها وجود داشته باشد نه اینکه ضربتی وارد شویم و نقطه ای تمام شود؛ باید همواره هول و هراس در دل عرضه کنندگان اقلام قاچاق وجود داشته باشد.

وی اظهار داشت: مقاومت ها بسیار زیاد است؛ به عنوان مثال برخی از فرمانداران شهرستانها هستند که می گویند حیات و ممات ما به فروش جنس قاچاق بسته است و می گویند از پاساژهای ما بازرسی نکنید.

سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: رئیس سازمان صمت استان تهران نیز تماس گرفته بود و گفته بود به واحدها اخطار بدهید و ما اعلام کردیم که اخطارها را داده ایم.

دهقانی ادامه داد: روزی که ما برای عملیات رفتیم حجم تماس ها بسیار زیاد بود؛ اما ما کار خود را انجام دادیم و این اقدام هم به صورت مستمر ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه انتظار داریم خود متولیان ورود قوی تری داشته باشند، گفت: اگر متولیان امر خودشان اقدام کرده بودند کار به هماهنگی های ستاد نمی رسید. به عنوان نمونه اتاق اصناف واحد بازرسی دارد و ورود به موضوع برخورد با قاچاق جز وظایفشان است اما ورود نکرده اند و نمی دانیم دلیل این موضوع چیست. حال امیدواریم با هماهنگی های انجام شده، خودشان هم ورود کنند.

سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار داشت: کمیته اطلاعات عملیات کارهای اطلاعاتی استانی را انجام می دهند و پوشش مرحله اول وسیع تر خواهد بود و تنها مختص به تهران نیست.
دهقانی نیا یادآور شد: کالاهای قاچاق محرز را با حکم جمع می کنیم و به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل می دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، اسامی برخی از مجتمع های شهر تهران که ۱۱۰ واحد متخلف عرضه کننده پوشاک قاچاق در آنها قرار داشتند، به شرح زیر است:
 
۱ مرکز خرید پالادیوم
۲ مرکز خرید سانا
۳ مرکز خرید روشا
۴ مرکز خرید الماس ایران
۵ مرکز خرید آرتمیس
۶ مرکز خرید ارگ تجریش 
۷ مرکز خرید مگامال
۸ رویال مال
۹ گالریا سنتر
۱۰ مرکز خرید آرن
۱۱ مرکز خرید بام لند
۱۲ مرکز خرید تندیس
۱۳ مرکز خرید تیراژه
۱۴ مجتمع تجاری فرهنگی کورش
۱۵ مرکز خرید میلاد نور
۱۶ مرکز خرید لیدوما
۱۷ مرکز خرید قائم
۱۸ سام سنتر
۱۹ پریس سنتر
۲۰ مرکز خرید مدرن الهیه
۲۱ مرکز تجاری ایران زمین
۲۲ مجتمع نگین ظفر
۲۳ مرکز خرید پلاتین
۲۴ مرکز خرید پاسداران
۲۵ مهستان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...