سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

پیش فروش دی ماه محصولات ایران خودرو

دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب: 665604
با توجه به افزايش تقاضاي بازار براي خودروهاي پرتيراژ گروه صنعتي ايران خودرو و براساس مجوز كسب شده ازسوي وزارت صنعت، معدن و تجارت، اين گروه صنعتي، پيش فروش محصولات پرتيراژ خود را از روز دوشنبه 24 دي ماه سال جاري آغاز مي كند.
پیش فروش دی ماه محصولات ایران خودرو
به گزارش جهان نيوز به نقل ايكوپرس، معاون مدير عامل در بازاريابي و فروش ايران خودرو با بيان اين كه طرح پيش فروش زمستاني ايران خودرو با هدف پاسخگويي به نياز و تقاضاي بازار به خودروهاي پرتيراژ صورت مي گيرد گفت: در این طرح پيش فروش، خودروهاي پژو 405 GLXوSLX، پژو پارس دوگانه سوز، سمند ال‌ايكس 7EF پايه گاز سوز و بنزيني، پژو 206 تيپ 2 و تيپ 5 كه مورد تقاضاي بسياري از متقاضيان بوده براي ثبت نام ارائه شده است.

مصطفي خان كرمي خاطر نشان كرد: شروع تحويل خودروهاي اين طرح از مرداد ماه 98 به بعد خواهد بود.

لازم به توضيح است پيش فروش دي ماه محصولات ايران خودرو از ساعت 10 صبح دوشنبه بيست و چهارم اين ماه آغاز مي شود و ثبت نام در اين طرح صرفا از طریق سایت فروش اینترنتی شركت ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir و یا مراجعه به نمایندگی های مجاز سراسر كشور امكان پذير است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *