سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

پیشنهاد دولت برای فروش هر بشکه نفت

شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب: 665186
عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ گفت: دولت قیمت فروش هر بشکه نفت را ۵۴ دلار در نظر گرفته است و وزیر نفت این قیمت پیشنهادی دولت را معقولانه دانست.
پیشنهاد دولت برای فروش هر بشکه نفت
به گزارش جهان نيوز، سمیه محمودی درباره جلسه امروز کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ اظهار داشت: محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، عبدالناصر همتی رئیس بانک مرکزی جمهوری اسلامی و بیژن زنگنه وزیر نفت در اولین جلسه بررسی لایحه بودجه ۹۸ در کمیسیون تلفیق حضور داشتند.
 
محمودی با اشاره به اظهارات وزیر نفت خاطرنشان کرد: زنگنه توضیحاتی پیرامون وضعیت صادرات و خرید و فروش نفت با توجه به تحریم‌های موجود داد.

وی با بیان اینکه دولت قیمت فروش هر بشکه نفت را ۵۴ دلار در نظر گرفته است، گفت: وزیر نفت این قیمت پیشنهادی دولت را معقولانه دانست.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ با اشاره به بررسی کلیات لایحه بودجه ۹۸ در این جلسه، ادامه داد: نوبخت بیشتر درباره کلیات بودجه، منابع و مصارف آن و همچنین ویژگی‌های این لایحه مطالبی را مطرح کرد.

محمودی با اشاره به بررسی وضعیت ارزی کشور در این جلسه، تصریح کرد: رئیس کل بانک مرکزی توضیحاتی درباره ذخایر ارزی کشور و همچنین منابع تأمین ارز به نمایندگان عضو کمیسیون تلفیق بودجه ارائه کرد.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *