شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

لزوم جلوگیری از تردد زاید مدیران استان‌ها به تهران

سه شنبه ۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب: 661124
نمایندگان ارومیه، تهران و کرج در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کردند که در اجرای اقتصاد مقاومتی دستور فرمایید از تردد مدیران اجرایی استان ‌ها به پایتخت برای جلسات زاید و بی‌محتوا جلوگیری شود.
لزوم جلوگیری از تردد زاید مدیران استان‌ها به تهران
به گزارش جهان نيوز، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (سه‌شنبه 4 دی 97)  از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

نادر قاضی‌پور و علی نوبخت نمایندگان ارومیه و تهران در تذکری به وزیر دادگستری خواستار پیگیری و اشد مجازات برای سارقین نفت از لوله‌های انتقال در بوشهر شدند.

هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد که چرا انتصابات در سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی بر اساس شایسته سالاری نیست و چرا از بین معاونت‌های این سازمان معاونت حقوقی و امور مجلس را حذف کرده‌اید.

محمد حسینی، مجتبی ذوالنوری و احمد امیرآبادی فراهانی نمایندگان تفرش و قم در تذکری به رئیس سازمان صدا و سیما خواستار برخورد جدی با کارگردان و نویسنده سریال بانوی عمارت شبکه سه به علت عدم نظارت صحیح و عذرخواهی از مردم قم خلج بابت توهین به آنان شدند.

داود محمدی نماینده مردم قزوین به وزیر صنعت لزوم اقدام عاجل و فوری برای جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت خودرو و ضرورت اجرای تعهدات خودروسازان در قبال ثبت‌نام کنندگان خودرو و خودداری از تحویل خودرو قبل از انجام تعهدات قبلی در قبال قطعه‌سازان را متذکر شد.

همچنین در تذکری به وزرای کشاورزی و صنعت لزوم نظارت لازم برای کاهش قیمت گوشت قرمز و مرغ و تامین نهاده‌های مورد نیاز دامداران و مرغداران را متذکر شد.

نادر قاضی‌پور، علیرضا محجوب و عزیز اکبریان نمایندگان اورمیه، تهران و کرج در تذکری به رئیس‌جمهور و اعضای کابینه عنوان کردند که در اجرای اقتصاد مقاومتی دستور صادر شود تا از برگزاری جشنواره‌های تکراری و دادن جوایز دولتی در سراسر کشور به ویژه تهران جلوگیری شود و نیز از برگزاری مسابقات کشوری ورزشی بین بانک‌ها،‌ادارات و سازمان‌ها خارج از برنامه وزارت ورزش و جوانان جلوگیری شود.

همچنین این نمایندگان در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کردند که در اجرای اقتصاد مقاومتی دستور فرمایید از تردد مدیران اجرایی استان ‌ها به پایتخت برای جلسات زاید و بی‌محتوا جلوگیری شود.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در تذکری به وزیر بهداشت خواستار تامین داروهای بیماران صعب‌العلاج با ارز 4200 تومانی شد.

سیدفرید موسوی و فاطمه موسوی نمایندگان تهران در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کردند که با توجه به بودجه 100 هزار میلیارد تومانی دستگاه دولتی چرا برنامه عملیاتی سالانه و تنظیم بودجه سالانه آنها در هیأت دولت به تصویب نمی‌رسد.

منبع: فارس 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *