پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

خبرسازی جدید ضدانقلاب تکذیب شد

جمعه ۲۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۵
کد مطلب: 658682
پیرو خبرسازی جدید برخی رسانه‌های معاند مبنی بر وضعیت جسمانی نامساعد علی نجاتی متهم تحت نظر و ادعای انتقال وی به بیمارستان رییس دادگستری شوش این موضوع را تکذیب کرد.
خبرسازی جدید ضدانقلاب تکذیب شد
به گزارش جهان نيوز، پیرو خبرسازی جدید برخی رسانه‌های معاند مبنی بر وضعیت جسمانی نامساعد علی نجاتی متهم تحت نظر و ادعای انتقال وی به بیمارستان رییس دادگستری شوش این موضوع را تکذیب کرد و گفت: متهم تحت نظر علی نجاتی باوجود بیماری قلبی قبل از دستگیری، اکنون در سلامت کامل بسر می‌برد وهیچگونه نیازی به انتقال به بیمارستان نداشته و در محل تحت نظر زیر نظر سازمان زندان‌ها نگهداری می‌شود و از کلیه امکانات درمانی وپزشکی برخوردار است.
وی افزود: اخبار منتشره درمورد سلامت جسمی وانتقال وی به بیمارستان کذب محض است و در جهت تشویش اذهان عمومی وتحت فشار گذاشتن دستگاه قضایی طرح می‌شود.
جعفری چگنی بیان داشت: ضمن تعقیب کیفری متهم براساس قانون از حقوق قانونی متهم هم دفاع می‌شود و با انتشاردهندگان اخبار کذب وتشویش کنندگان اذهان عمومی برخورد قانونی صورت می‌گیرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چرا نظرها را درج نمی کنید؟!!!!!!