جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

دلیل استعفای رییس سازمان نظام پزشکی

پنجشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب: 657140
یک مقام مسئول در سازمان نظام پزشکی دلایل استعفای رئیس این سازمان را اعلام کرد.
دلیل استعفای رییس سازمان نظام پزشکی
به گزارش جهان نيوز، یک مقام مسئول در سازمان نظام پزشکی در ارتباط با دلایل استعفای رئیس این سازمان اظهارداشت: دکتر ایرج فاضل عضو هیأت علمی و استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بوده‌اند که حکم بازنشستگی وی توسط محمد آقاجانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ابلاغ شده است.

وی افزود: از طرفی سازمان بازرسی نیز طی نامه‌ای اعلام کرده بود که تکلیف بازنشسته‌ها در سازمان نظام پزشکی مشخص شود و بر همین اساس دکتر ایرج فاضل در جلسه شورای معاونین سازمان از مسئولیت خود کناره‌گیری و استعفا داد.

این مقام مسئول در سازمان نظام پزشکی گفت: طبق قانون رئیس شورای عالی سازمان سرپرستی نظام پزشکی را تا مشخص شدن رئیس جدید بر عهده دارد و مجمع فوق‌العاده به زودی در این زمینه برگزار تا رئیس جدید انتخاب شود.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بوسجین
Iran, Islamic Republic of
کاش این استعفا ها در زمان عادی کشور بود ان موقع ما به اینها افرین می گفتیم چرا که خداقل صدافت خود را در نا توانی اداره امور به این شکل نشان می دادند اما در این شرایط که همه چیز از جمله فرصت ها را خوردند و سوزاندند و ملت را با این اوضاع دچار کردند به نظر مب رسد که چیزی بافی نمانده حالا به نظر می رسد فصل استفعا ها اعاز شده تا هم باز خود را تبرییه کنند و دایره امنیت برای داشته های خود بکشند و از طرف دیگر به این شکل نظام را در در بن بست بیشتر برای شادی دشمن فرار دهند چه تعهدی و چه هنر کشورداری همین مسایل نشان می دهد دایره انتخابات ئ انتصابات را برای دلسوزان تنگ نکنید