جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

شکل عجیب درآمدزایی در فدراسیون ژیمناستیک

پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب: 652325
فدراسیون ژیمناستیک به گونه‌ای عجیب دنبال درآمدزایی است تا جایی که اعلام کرده در رقابت‌های انتخابی تیم ملی هر ورزشکاری به حد نصاب امتیازی نرسد باید 300 هزار تومان جریمه بدهد.
شکل عجیب درآمدزایی در فدراسیون ژیمناستیک
به گزارش جهان نيوز، فدراسیون ژیمناستیک که مدتی است با ریاست زهرا اینچه درگاهی به کار خود ادامه می‌دهد، در ماه‌های اخیر با حاشیه‌های زیادی دست و پنجه نرم کرده است.

شاید مهم‌ترین آنها هم تاسیس یک شرکت زیر مجموعه این فدراسیون بود که با سوددهی عجیب و با اعلام وزارت ورزش منحل شد! حالا نامه‌ای از سوی فدراسیون ژیمناستیک با امضای رئیس‌آن به هیئت‌های استانی ارسال شده که خبر از برگزاری انتخابی تیم ملی ژیمناستیک هنری دختران با حضور نایب‌رئیس‌فدراسیون جهانی می‌دهد.در این نامه ذکر شده که مسابقات ۱۵ آذرماه برای افراد جا مانده از اردوی تیم ملی برگزار می‌شود. اتفاق عجیب در یکی از بندهای این نامه است.

در بند ۷ این نامه آمده است: «چنانچه نسبت به اعزام افراد زیر حد نصاب امتیاز اعلام شده اقدام شود و فرد در جریان مسابقه موفق به کسب حداقل امتیاز فوق نگردد، مشمول جریمه ۳.۰۰۰.۰۰۰ ریالی به ازای هر نفر می‌گردد.»

اینکه برای مسابقات انتخابی حدنصاب امتیازی قرار داده شود، اتفاق عجیبی نیست؛ اما جریمه ۳۰۰ هزار تومانی برای هر نفری که نتواند رکوردها را به ثبت برساند، آن هم در شرایطی که این مبلغ به جیب فدراسیون می‌رود، عجیب است! برای اطلاع از چرایی قرار دادن این بند در نامه به استان‌ها، خبرنگار یکی از سایت‌های خبری با زهرا اینچه درگاهی تماس گرفت. رئیس ‌فدراسیون ژیمناستیک بعد از شنیدن سؤال پاسخ عجیبی داد و گفت: مایل نیستم در این باره صحبت کنم!

منبع: کیهان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *