دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۰

سفر رسمی دومین وزیر صهیونیست به امارات

يکشنبه ۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۳
کد مطلب: 649145
رسانه‌های رژیم صهیونیستی از سفر وزیر ارتباطات این رژیم به دبی خبر دادند.
سفر رسمی دومین وزیر صهیونیست به امارات
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، «ایوب قرا»  وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی فردا (دوشنبه) به دبی سفر می‌کند.شبکه «المیادین» به نقل از رسانه‌های این رژیم اعلام کرد  سفر مذکور به منظور شرکت وی در کنفرانسی درباره ارتباطات صورت می‌گیرد.

«میری رِگِو» وزیر ورزش رژیم صهیونیستی نیز جمعه (دو روز پیش) وارد ابوظبی شد (+) و این نخستین سفر یک وزیر صهیونیست به امارات بود.

همکاری امنیتی بین امارات و رژیم صهیونیستی گسترش یافته است و در همین ارتباط روزنامه «نیویورک تایمز» اخیرا در خبری فاش کرد که امارات از بیش از یک سال قبل از برنامه‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی برای نفوذ به تلفن همراه برخی حاکمان عربی از جمله «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر استفاده کرده است.
  
همچنین روند عادی‌سازی رسمی روابط میان رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس تشدید شده است. در همین راستا «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم هفته گذشته به عُمان رفت و با «قابوس بن سعید» سلطان این کشور دیدار کرد. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *