جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
۱
دبیر کمیسیون ماده 10احزاب:

51 حزب برای دریافت یارانه معرفی شدند

دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب: 648167
دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب گفت: تاکنون اسامی 51 تشکل سیاسی برای دریافت یارانه به خانه احزاب ارایه شده و بقیه احزاب پس از پایان مهلت قانونی تطبیق با قانون جدید احزاب معرفی می شوند.
51 حزب برای دریافت یارانه معرفی شدند
به گزارش جهان نيوز، بهرام سرمست روز دوشنبه در نشستی با خبرنگاران اظهار داشت: مهلت برای تطبیق اساسنامه و مرامنامه احزاب با قانون جدید تا دهم آبان است و پس از این تاریخ احزابی که این فرآیند را طی کرده باشند و گزارش های آنها تصویب و تایید شود برای دریافت یارانه به خانه احزاب معرفی می شوند. 

وی از همکاری احزاب سیاسی کشور با این کمیسیون تشکر کرد و ادامه داد: مصوبات کمیسیون در هفت ماه اخیر نسبت به مدت مشابه در سال گذشته هفت برابر شد.

دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب خاطرنشان کرد: در سال گذشته 15 پرونده و مصوبه در این کمیسیون بررسی شد که 10مورد از این مصوبات مربوط به گروه های سیاسی و احزاب و پنج پرونده مربوط به اقلیت های دینی است.

سرمست تصریح کرد: در هفت ماه اول سال مجموعا 93 مصوبه در 12 جلسه داشتیم که 71 مورد از این مصوبات مربوط به احزاب و 22پرونده مربوط به اقلیت های مذهبی بوده است.

وی افزود: در سال 96 مجموعا این کمیسیون هشت جلسه برگزار کرد ولی در هفت ماه گذشته 12 جلسه به صورت منظم برگزار کردیم که رشد 50درصدی در تعداد جلسات را نشان می دهد.

منبع: ایرنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


م چ
Iran, Islamic Republic of
دو یا سه حزب درست درمون انتخاب بشه کفایتمی کنه این همه پول بیت ولمال را حدر ندهید؟