يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۸

گرانی مسکن پای "آخوندی" را دوباره به مجلس باز کرد

پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب: 644458
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از برگزاری جلسه استیضاح وزیر راه در یکی از جلسات هفته آتی کمیسیون خبر داد.
گرانی مسکن پای "آخوندی" را دوباره به مجلس باز کرد
به گزارش جهان نيوز، «صدیف بدری»، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه طرح استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی روز (یکشنبه 1 مهر )به این کمیسیون ارجاع شده است، گفت: با توجه به اینکه طرح استیضاح وزیر راه در دستورکار هفته جاری کمیسیون قرار نداشت؛ بنابراین احتمالا استیضاح وزیر در یکی از جلسات هفته آتی کمیسیون بررسی می شود.

وی با بیان اینکه وزیر راه حضور در جلسه درباره محور‌های استیضاح توضیحاتی را ارائه می‌دهد،افزود: اگر طراحان استیضاح از پاسخ‌های وزیر قانع شوند طرح از دستورکار کمیسیون خارج می‌شود و در غیر این صورت طرح مذکور برای رسیدگی در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه پارلمان می‌شود.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه طرح استیضاح وزیر با 50 امضا به کمیسیون ارجاع شده است،ادامه داد: عدم کارایی وزارتخانه راه و شهرسازی، افزایش قیمت مسکن، عدم مدیریت بازار مسکن، سوء‌مدیریت در مسکن مهر، عدم توانایی وزارتخانه در مواجهه با بحران‌ها و همچنین ضعف نظارت بر ناوگان هوایی از جمله محورهای طرح استیضاح وزیر است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
استیضاح بالاترین مقام اجرایی بعد از رئیس جمهور خصوصا" با موضوع ناتوانی در اداره کردن وزارت راه ومسکن وشهرسازی لازم وضروریست زیرا درمقاطعی از انقلاب که با بحران اقتصادی مواجه میباشد وجود او مثل فرمانده جنگی که همه را بکشتن میدهد وزیر ناتوان هم چنین حکایتی دارد ...
Iran, Islamic Republic of
وزیر برای انجام کارهای سخت بوجود نیامده او مرد روزهای آرام است. همانند خلبانی که هدایت هواپیما را بصورت خودکار درمیاورد . ما در حوزه مسکن وشهر سازی بی اندازه مشکل داریم درپاسخ به مشکلات فقط توجیه میکند اما اقدام عملی ندارد او هرگاه فشاررا در حوزه مسکن می بیند تنها به یک چیز توجه دارد وام مسکن را افزایش دهد که پدر بزرگ من هم راحتر از او توانایی انجام چنین کاری را دارد.
Iran, Islamic Republic of
امروزه شعارباید شعور بیافریند .امروزاین میدان؛ میدان عمل است. امروز مرز میان وفادران وبی وفایان به فاصله یک موی است .امروز عمل واقدام باید گسترده تر از حضور درجلسات وگردهمایی هاوگارگاههای تخصصی باشد . امروز تشکیل جلسات زیر کولری بایدجای خودرا در میان سنگ وکلوخهای اجرای برنامه تغییر دهد ما سالها از اقتصاد خرد وکلان گفتیم وشنیدیم اما بجایی هم نرسیدیم ...
Iran, Islamic Republic of
جبهه نظامی با پیشرفت علوم نظامی و ساخت تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری درمحاسبات دشمن شکل نمیگیرد زیرا توان ما را سنجیده واطلاع ازدانش ان را که نزد ماست دارند . مشکل امروز ما نبودن مدیریت است که برگرانی مسکن مسلط و راه کارهای عملی او منجر به ساقط کردن فشار سود جویانی شود که در تلاشند تا توجه عده ایی را بخود معطوف دارند واز این طریق فرصت های طلایی برای خود فراهم کنند اما یک وزیر خوب با راه کارهای عملی که نهایت هدف او رفع نیازمندان است بتواند دست متعرضین نامحسوس واسطه گر را در این حوزه کوتاه کنند . دسترسی اسان باید کار مهم وزیر قرارگیرد .
Iran, Islamic Republic of
امنیت کشورباتمام ابعادش باید دیده شود ..تصورخامی است که بعضی امنیت خود را فقط درسایه یک حوزه انهم تسلیح جنگ افزارهای نظامی بداند . امروزه حوزه امنیت درابعاد اجتماعی مثل حوزه مسکن ابعاد اقتصادی مثل امنیت وثبات پول وجلوگیری از افت ارزش ان و تثبیت امنیت سیاسی از دیگر حوزه هاست . وزیر کنونی باید پاسخگوی نیاز کسانی باید باشد که درابعاد امنیت اجتماعی در مرز تهدیدند ولیکن هنوز پاسخی برای طرح نو ومنحصر بفردی درحوزه مسکن از او دیده نشده است .نیازمند مسکنی اقدام برهرعمل مجازی که در چارچوب قانون اساسی او رامجاب مینماید در رفع گرفتاریها درنظرداردبکوشد اما مثل اینست که قانون مشکل داردنه اقای وزیر !!
Iran, Islamic Republic of
شهدشیرین بروجودملت ما فقط در مواجه جنگ بادشمنان اتفاق نمی افتد که جوانان ما ارزوی ان را دارن ونامش را شهادت مینامند .مردم ما طعم شهادت را باشیرینیش زمانی احساس میکنند که سالها رنج رسیدن به آن را در مبارزه با نفس خود هموار کنند . حال که جنگ سخت نداریم ومیدان مبارزه محدود کردن استفاده ملتها از کالاو خدمات حاصل ساخت بشری است وزیرراه و مسکن وشهر سازی دراین میدان قرارندارد که ما تماشاچیان اومی باشیم وهرگاه بصورت گذرا متوجه او میشویم رفتار او مایه یاس وناامیدی انان میشود که نورامیدی ازاو متساعد نمیگردد .
Iran, Islamic Republic of
بعضی مشکلات پیش آمده را ناشی از تصمیمات سایر دول در عرصه بین المللی برما میدانند که وزیر در ان نقشی ندارد اما من برخلاف این عقیده معتقدم کسانیکه راه خود را دراین مسیر از سال ۴۲ وشاید هم قبل ازآن تعیین نموده ودرمقاطعی موانع ایضائی برسرراهش دیده اند پیش بینی راهی که انتخاب کرده اند در نظر گرفته وبرای آن برنامه ریزی میکنند .وزیر راه که پیچ وخمهای این راه راباید میدانست وطرح های مناسب پیش بینی مینمود چرا درمواجه با تهدید امنیت اجتماعی مثل مسکن رنگ باخت و ناتوانیش را بجای افتخارات علمی وتحصیلی ومدرک به رخ ملت کشید .
Iran, Islamic Republic of
آیا توجه کرده اید به زندگی در اسارت که چه معنی ومفهومی دارد ؟براستی سلب حق مشروع بشر که خداوند بزرگ براو قرارداده درچیست که توسط بشر دیگراز جنس خودش درمعرض تهدید واقع میشود بله دریک چیز خلاصه میشود وآن امربمعروف ونهی از منکر کردن است .وزیر محترم با رفتار خودتان مشکلات برمردم را برای رسیدن بهدف بهتر بیشتر نکنید