يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

کاهش نسبی دما در نیمه شرقی کشور

پنجشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب: 640392
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور دو روز آینده را تشریح کرد.
کاهش نسبی دما در نیمه شرقی کشور
به گزارش جهان نيوزبه نقل از ایسنا، احد وظیفه  اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی و داده‌های هواشناسی، پنج شنبه(۲۲شهریور) در بعد ازظهر برای استان‌های خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی افزایش ابر گاهی رگبار پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: روزهای پنج‌شنبه (۲۲ شهریورماه) و جمعه( ۲۳ شهریورماه) برای استان‌های واقع در شمال شرق و شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید در برخی ساعات باد و گرد و غبار پیش‌بینی می‌شود. همچنین از لحاظ دمایی، طی دو روز آینده مناطق غربی و سواحل با افزایش نسبی دما و مناطق شمال شرق و شرق با کاهش نسبی دما همراه هستند.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان صحبت‌هایش به وضعیت هوای تهران طی دو روز آینده اشاره کرد و گفت: آسمان تهران در روز پنج‌شنبه( ۲۲ شهریورماه) صاف همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه هوای ۳۵ و ۲۱ درجه سانتی‌گراد، در روز جمعه (۲۳ شهریورماه) آسمانی صاف گاهی وزش باد با بیشینه و کمینه ۳۴ و ۲۱ درجه سانتی‌گراد و برای روز شنبه( ۲۴ شهریورماه )آسمانی صاف، گاهی وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۴ و ۲۱ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *