چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۱
۱

پرونده گستاخی راننده لندکروز به کجا رسید؟

سه شنبه ۶ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب: 637021
صالحی گفت: پرونده ضاربان افسر پلیس در شیراز به شعبه ویژه در دادسرای عمومی و انقلاب شیراز ارجاع شده است.
پرونده گستاخی راننده لندکروز به کجا رسید؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، دادستان عمومی وانقلاب شیراز با بیان اینکه پرونده ضاربان افسر پلیس راهنمایی و رانندگی در شیراز به شعبه ویژه در دادسرای عمومی و انقلاب شیراز ارجاع شده است از دستگیری سه نفر از عوامل این حادثه خبر داد.

وی با اشاره به اینکه همه ابعاد حادثه تعرض به افسر پلیس تحت نظارت بازپرس ویژه پرونده در حال بررسی است، افزود: ضاربان دراین حادثه در سه مرحله افسر پلیس راهنمایی و رانندگی را مورد هجوم و تعرض قرار دادند که تصاویر پخش شده در فضای مجازی تنها بخشی از این حادثه را به تصویر کشیده است.

دادستان عمومی وانقلاب شیراز با تاکید براینکه متعرضین به افسر پلیس در چارچوب قانون با قاطعیت برخورد خواهد شد، اضافه کرد: افراد دستگیر شده خسارتی نیز به اتومبیل و تجهیزات پلیس وارد کردند.

صالحی همچنین از احتمال افزایش دستگیرشدگان این حادثه خبرداد و خاطرنشان کرد: حفظ اقتدار پلیس و نیرو‌های نظامی و امنیتی مساله مهمی است و دستگاه قضایی موضوع هتک حرمت صورت گرفته را با حساسیت ویژه پیگیری و نتایج را به عموم مردم اطلاع رسانی خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
فقط اعدام