جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

پرداخت پاداش نقدی مدال آوران کشتی فرنگی

پنجشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب: 635913
پاداش نقدی مدال آوران کشتی فرنگی در بازی های آسیایی در دهکده ورزشکاران پرداخت شد.
پرداخت پاداش نقدی مدال آوران کشتی فرنگی
به گزارش جهان نيوز، مسئولین کادر سرپرستی کاروان ورزشی کشورمان همزمان با برپایی مراسم عید سعید قربان برای چهار عضو کاروان ورزشی کشورمان جشن تولد گرفتند و پاداش نقدی مدال آوران کشتی فرنگی را پرداخت کردند.

کادر سرپرستی کاروان ورزشی کشورمان شب گذشته بمناسبت فرارسیدن عید سعید قربان مراسم جشنی را برای اعضای کاروان ورزشی کشورمان برگزار کردند که طی آن جشن تولد چهار عضو کاروان نیز برپا شد.
این مراسم با مدیحه سرایی یکی از اعضای کاروان آغاز شد و در ادامه نصراله سجادی ضمن تبریک فرا رسیدن این عید بزرگ برای ملی پوشان کشورمان آرزوی پیروزی و موفقیت کرد.

در ادامه پاداش قهرمانان کشتی فرنگی به ترتیب برای مدال طلای محمد علی گرایی ، حسین نوری ۵۰۰۰ و ۱۰۰۰ دلار برای مدال برنز مهرداد مردانی و محمد رضا گرایی از سوی سرپرست کاروان پرداخت شد.
در پایان نیز مراسم جشن تولد آقایان موسوی و فائزی اعضای تیم ملی والیبال، سید علی پاکدامن عضو تیم ملی شمشیربازی و نوید رضایی عضو تیم ملی بسکتبال کشورمان برگزار شد.

منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *