يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
۸

بلیت هواپیمای اهواز به تهران؛ یک میلیون تومان!

پنجشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۱
کد مطلب: 635873
در سایه نبود نظارت کافی بلیط‌های هواپیماها قیمت‌های سرسام‌آوری را به خود گرفته است.
بلیت هواپیمای اهواز به تهران؛ یک میلیون تومان!
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، تابستان و سفر به هم گره خورده‌اند و مردم به ویژه ساکنین مناطق گرمسیر این فصل را برای تفریح و سفر انتخاب می‌کنند اما برخی‌ها از این طریق دنبال مقاصد شخصی خود هستند.

برخی افراد سودجو به محض مشاهده استقبال مردم به دنبال غنیمت شمردن فرصت و بهره‌برداری شخصی می‌افتند که حمل و نقل هوایی از این سودجویی محروم نبوده و مشاهده می‌کنیم بلیط‌های هواپیماها قیمت‌های سرسام‌آوری را به خود گرفته است.

این در صورتی است که از جمله راه‌های جابجایی میان پایتخت اقتصادی کشور با پایتخت و مرکز آن راه‌های هوایی و به وسیله هواپیما است که این مساله بنا به سرعت و عدم سختی‌های مسیر همواره مورد استقبال مردم قرار گرفته است اما اخیرا با دستور استاندار خوزستان و پیگیری معاونت اقتصادی استانداری نظارت‌ها نیز افزایش پیدا کرده است اما بازهم شاهد قیمت‌های سرسام‌آور هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چرا واقعا کسی برای مردم کاری نمیکنه همش شده حرف خوب کهچی نماینده هایمجلسکجاه هستند واقعا که شورش در اومده مثل اینکه کشور رو کلا رها کردن
Iran, Islamic Republic of
دیگه آخوندی وزیر است و باجناق آخوندی است و آخوندی او را قبول دارد.
Iran, Islamic Republic of
چرا هیچ وقت کسی به خود مردم ایراد نمیگیره با این رای دادنشون

مگه غیر اینه که این مسئولین و نماینده ها منتخب خود مردم هستند؟؟؟؟
Netherlands
علی برکت الله
United States
یکی دیگه از برکات وزیری که چند بار برای استیضاح به مجلس میره و سر و مور و گنده تر بر میگرده. این به اصطلاح نمایندگان مجلسی که رای به استیضاح این بابا ندادند فکر میکنید چقدر وجدان دارند که راحت شبها میخوابند؟
Iran, Islamic Republic of
نمایندگان محترم مجلس توجه کنن سال بعد انتخابات داریم و اگر شما نتوانید به وظایف قانونی خود در برخورد با بی تدبیریها نظیر چیزی که در امر توزیع سکه و دلار و خودرو اتفاق افتاده عمل کنید مردم نسبت به مجلس نا امید خواهند شد
علی
Iran, Islamic Republic of
با سلام مردم میبینید در این مورد که به ضرر اصلاح طلبان هستش سکوت می کنند
United States
تحریم ها تاثیر نداره .
بلیت ۱ میلیون
خونه متری ۱۰ میلیون ( البته خونه ما کارگرها ) البته خونه شما ها متری ۴۰ میلیونه
دارو که پیدا نمیشه . فقط دعا می کنیم که مریض نشویم . ای کاش دولت خود کشی را ازاد می کرد تا اگر سرطان گرفتیم خود و خانواده را اذیت نکنیم . بریم یه بلیت خود کشی بخریم و تمام .
...