پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

پرویز هادی به فینال مسابقات کشتی رسید

دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب: 635504
نماینده وزن 125 کیلوگرم ایران با پیروزی با ارزش مقابل نایب قهرمان المپیک از ازبکستان راهی دیدار فینال بازی‌های آسیایی شد.
پرویز هادی به فینال مسابقات کشتی رسید
به گزارش جهان نيوز، در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ در جاکارتا پایخت اندونزی، پرویز هادی آزادکار وزن ۱۲۵ کیلوگرم ایران و آخرین نماینده ایران در این رقابت‌ها در مرحله نیمه نهایی برابر داوید مودزمانشویلی دارنده مدال نقره المپیک، برنز جهان و قهرمان آسیا وکشتی‌گیر گرجستانی‌الاصل از ازبکستان رفت و در پایان با نتیجه 11 بر 8 به برتری رسید و راهی فینال شد.

هادی در حالی موفق به کسب این پیروزی با ارزش شد که 6 بر 2 از حریف خود در تایم نخست عقب بود.

هادی که مدال طلای بازی های آسیایی 2014 اینچئون را در کارنامه خود دارد،پیش از این در دور نخست مقابل سومیت از هند در یک مبارزه آسان و در همان وقت نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.وی سپس به مصاف اولگ بولتین از قزاقستان رفت و در پایان در مدت زمان ۴ دقیقه حریف خود را با نتیجه ۱۰ بر صفر از پیش رو برداشت و راهی نیمه نهایی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *