شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

جشنواره تئاتر عروسکی رو به رو رشد است

سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب: 634084
نشست رسانه ای هفدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران مبارک برگزار شد.
جشنواره تئاتر عروسکی رو به رو رشد است
به گزارش جهان نيوز، نشست رسانه ای هفدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران مبارک صبح امروز ۲۳ مرداد ماه با حضور مرضیه برومند دبیر این دوره از جشنواره در سالن کنفرانس تئاتر شهر برگزار شد.

علاوه بر دبیر جشنواره، پیمان شریعتی معاون اجرایی جشنواره، سعید اسدی رییس تئاتر شهر، محسن حسن زاده مدیر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی و جمعی دیگر از مدیران اداره کل هنرهای نمایشی در نشست حضور داشتند.

برومند در ابتدای صحبت هایش بیان کرد: ابتدا نگران برگزاری جشنواره در این شرایط بودم اما بعدا به این نتیجه رسیدم که این کار اتفاق خوشایندی است و راهی جز این وجود ندارد که فرهنگ اوج بگیرد و امید به فردایی بهتر داشته باشیم.

پیمان شریعتی با ابراز امیدواری از اینکه در این دوره  اتفاقات جذابی رخ دهد، گفت: دو بخش به جشنواره اضافه شده که می تواند به نوعی شرایطی را برای کشف استعدادهای تازه فراهم کند که بخش دانش آموزی و بخش تجربه بخش های جدید این دوره هستند.

برومند در ادامه با اشاره به اینکه جشنواره از شهریور سال قبل کلید خورده است، یادآور شد: اگر سرانگشتی حساب کنم در مرحله اول حداقل ۲۰۰۰ نفر و در مراحل جدید حداقل ۱۰۰۰ نفر درگیر جشنواره هستند که در شرایط حساس کنونی آمار جالب توجهی است. ما در این دو دوره رشد کمی و کیفی جشنواره را شاهد هستیم و رشد آثار غیر از مرکز را می بینیم که خستگی من را درمی کند.

منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *