چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

تشکیل قرارگاه حمایت از کالا ایرانی

دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۶
کد مطلب: 633924
جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به سهم ۹۳ درصدی صنایع کوچک از صنعت کشور گفت: یکی از اقدامات سازمان بسیج مستضعفین دراین حوزه تشکیل قرارگاه حمایت از کالا ایرانی و حمایت از صنایع کوچک است.
تشکیل قرارگاه حمایت از کالا ایرانی
به گزارش جهان نيوز، سردار محمد حسین سپهر، جانشین سازمان بسیج مستضعفین در بازدید از بزرگترین نمایشگاه صنایع کوچک گفت: صنایع تولیدی کوچک کمترین وابستگی را به مواد اولیه خارجی دارد و می تواند بزرگ ترین سهم کشور را از صادرات داشته باشند.

وی با اشاره به سهم ۹۳ درصدی صنایع کوچک از صنعت کشور افزود: یکی از اقدامات سازمان بسیج مستضعفین در این حوزه تشکیل قرارگاه حمایت از کالا ایرانی و حمایت از صنایع کوچک است. که بسیج علاوه بر حمایت از تولید محصول، با استفاده از ظرفیت های بسیج، تولیدکننده را در توزیع و تبلیغ محصول حمایت می کند.

گفتنی است این نمایشگاه که علاوه بر تولیدکنندگان داخلی میزبان ۱۵ کشور خارجی از جمله اتریش، آلمان و کشورهای آفریقایی می باشد؛ همچنین  نمایشگاه صنایع کوچک دارای ۱۲۰۰ غرفه و تا ۲۳ مردادماه علاقه مندان می توانند از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب در مصلای تهران از این نمایشگاه بازدید نمایند.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *