جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

کیروش‌در حضور دوستاره در لیگ ایران نقش داشت؟

شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۷
کد مطلب: 633174
بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: کی‌روش نقشی در حضور من و شجاعی در تراکتور نداشت.
کیروش‌در حضور دوستاره در لیگ ایران نقش داشت؟
به گزارش جهان نيوز، اشکان دژاگه  در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی‌کند این تیم با جذب این همه ستاره به سرنوشت استیل آذین دچار شود، گفت: فکر نمی‌کنم؛ تیم ما بازیکنان خوبی دارد، اما برای هماهنگی زمان می‌خواهد. باید اشتباهات را رفع کنیم؛ تمام سعی‌مان را می‌کنیم. تمام مسابقات سخت است؛ امروز هم مقابل این همه تماشاگر بازی کردن سخت بود. فقط باید تمرین کنیم و فکرمان به بازی باشد.

وی در پاسخ به این سوال که پیش از این هر زمان که در ورزشگاه آزادی برای تیم ملی بازی می کرد حمایت هواداران را داشت، اما امروز مقابل آنها بازی کرد، گفت: به این موضوع دقت نکردم؛ حواسم به بازی خودم بود و به تماشاگران فکر نکردم به من هم چیز بدی نگفتند. همیشه در آزادی وقتی برای تیم ملی بازی می‌کردیم تماشاگران پشت ما بودند، اما امروز برای تراکتورسازی بازی کردم امیدوارم در آینده موفق باشیم.

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی درباره درگیری بین تماشاگران دو تیم گفت: حواسم به این موضوع نبود و تمرکزم روی مسابقه در زمین بود.

دژاگه در خصوص اینکه آیا کی‌روش درباره حضور او و شجاعی در تراکتورسازی نقش داشته است؛ گفت: نه، چنین چیزی درست نیست.
 
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *