يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

آژانس ضد فساد مالزی نجیب رزاق را احضار کرد

سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب: 632484
روزنامه دیلی استار به نقل از منابع مطلع گزارش داد، آژانس ضد فساد مالزی از نخست‌وزیر سابق این کشور خواسته است تا امروز سه‌شنبه برای ارائه توضیحات مراجعه کند.
آژانس ضد فساد مالزی نجیب رزاق را احضار کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، از نجیب رزاق، نخست‌وزیر سابق مالزی خواسته شده تا به دفتر کمیته ضد فساد مالزی مراجعه کند و این احتمال وجود دارد که او بازداشت شود. هنوز سخنگوی نجیب رزاق و این کمیته اظهارنظری نکرده‌اند.

به گفته یک منبع مطلع در آژانس ضد فساد مالزی، نجیب رزاق امشب در بازداشت می‌ماند و فردا چهارشنبه از آنجا به دادگاه عالی کوآلالامپور می‌رود تا طبق قانون سال ۲۰۰۱ مقابله با پولشویی دادگاهی شود. به گفته این منبع، اظهارات نجیب رزاق ضبط می‌شود تا برای پرونده‌های متعدد مرتبط به سوء استفاده از منابع مالی مورد استفاده قرار بگیرد.

نجیب رزاق که پس از انتخابات پارلمانی نهم مه از نخست‌وزیر کنار گذاشته شد، ماه گذشته به سوء استفاده از قدرت و نقض اعتماد متهم شده است. او ادعای بیگناهی می‌کند و قرار است چهارشنبه در دادگاه حاضر شود. نجیب و خانواده او از زمان شکست شوکه‌کننده در انتخابات پارلمانی به شدت زیر ذره‌بین قرار گرفته‌اند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *