جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
۱

کلاهبرداری با جعل رای دادستان کل کشور

شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۳
کد مطلب: 631695
شخصی که با معرفی خود به عنوان فردی با نفوذ در دادگستری و جعل رأی دادستان کل کشور از 2 نفر مبلغ پنج میلیارد ریال کلاهبرداری و متواری شده بود، در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان اردستان دستگیر شد
کلاهبرداری با جعل رای دادستان کل کشور
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان اردستان با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پی اعلام شکایت 2 نفر مبنی بر کلاهبرداری از آنان، موضوع دستگیری فرد کلاهبردار در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
 
سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، متهم با معرفی خود به عنوان فردی با نفوذ در دادگستری از 2 نفر از اعضای خانواده یکی از زندانیان مبلغ پنج میلیارد ریال بابت آزادی وی دریافت و رأی دادستان کل کشور مبنی برآزادی زندانی را به این خانواده می دهد که پس از مراجعه آنها به دادگستری متوجه جعلی بودن رأی صادره می شوند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه فرد کلاهبردار متواری شده بود و هیچ گونه نشانه ای از وی وجود نداشت، تحقیقات گسترده در این زمینه صورت گرفته و سرانجام پس از چندین ماه کار شبانه روزی و انجام اقدامات علمی، مخفیگاه متهم در یکی از استان های شمالی کشور شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان گفت: با شناسایی متهم، مأموران با اخذ نیابت قضائی به محل مذکور اعزام و وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند. این کلاهبردار در بازجویی اولیه با توجه به شواهد و دلایل موجود به یک فقره کلاهبرداری به مبلغ پنج میلیارد ریال و جعل رأی دادستان کل کشور اعتراف کرد.

سرهنگ هاشمی زاده تاکید کرد: متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شهرستان شده و با قرار صادره روانه زندان شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این دیگه کی بوده رای دادستان کل کشور رو جعل کرده !!! خیلی مخش تاب داشته. خخخخخ