جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

اثرات مشکلات ارزی بر روی کارخانه های صنعتی

چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب: 631010
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات مربوط به ارز اثرات بسیار منفی روی کارخانه‌های صنعتی و اقتصاد کشور گذاشته است.
اثرات مشکلات ارزی بر روی کارخانه های صنعتی
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز چهارشنبه (10 مرداد ماه 97) خانه ملت در جریان بررسی اولویت طرح اصلاح قانون چک، اظهار داشت: موضوع چک امروز دو نقش مثبت و منفی در جامعه دارد. 
وی افزود: نقش منفی چک درواقع به مشکلاتی برمی‌گردد که امروز در سایه نقدینگی بوجود امده است که قسمتی از آن برعهده مباحثی است که در سال‌های مختلف شاهد آن بودیم از جمله تعداد زندانیان ناشی از چک بلامحل که تعداد قابل توجهی است. 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اما نقاط مثبت وجود چک این است که بسیاری از مشکلات و میزان زندانی‌ها در این بین کاسته می‌شود و در نتیجه آن یک نوع آرامش در سایه این مساله بوجود می‌آورد. که در صورت عدم توجه به این مساله مشکلاتی از قبیل چک‌های بی‌محل بوجود می‌اید. 

وی عنوان کرد: البته این را هم باید بگوییم که مساله ارز اثرات بسیار منفی روی کارخانه‌های صنعتی و مسائل اقتصادی کشور گذاشته است به طوری که کاسب‌های خرده پا هم با مشکلات عدیده‌ای مواجه شده‌اند و کسی هم پاسخگو نیست. 
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *