شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

سیاست‌های ضدمهاجرتی ترامپ باز هم قربانی گرفت

يکشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب: 630194
یک پدر آمریکایی یمنی‌تبار پس از اینکه از پیوستن همسر و دو فرزندش به وی - به خاطر فرمان ضدمهاجرتی ترامپ - ناامید شد، دست به خودکشی زد.
سیاست‌های ضدمهاجرتی ترامپ باز هم قربانی گرفت
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، ممنوعیت‌های مهاجرتی دولت ترامپ گاهی به جدا کردن خردسالان از والدینشان منجر می‌شود و گاهی یک پدر را که از دیدار همسر و فرزندانش ناامید شده است به سوی مرگ سوق می‌دهد.

در یکی از آخرین تراژدی‌های مرتبط با فرمان‌ها و سیاست‌های ضدمهاجرتی رئیس جمهوری آمریکا، یک پدر آمریکایی یمنی‌تبار، به خاطر اینکه همسر و فرزندانش بر اثر ممنوعیت فرمان مسافرتی دولت ترامپ از ورود به آمریکا منع شده‌اند، اقدام به خودکشی کرد.

به نوشته نشریه آمریکایی هافینگتون‌پست، محمود سالم، شهروند آمریکایی یمنی‌تبار، که پدر پنج فرزند بود، پس از اینکه تلفنی با خانواده‌اش خداحافظی کرد، با شلیک گلوله به زندگی خود پایان داد.

سه تن از فرزندان محمود سالم تابعیت آمریکا را داشته و شهروند این کشور هستند، اما همسر و دو تن از فرزندانش به خاطر فرمان ضدمهاجرتی ترامپ از دریافت ویزا و پیوستن به آن‌ها محروم شده‌اند. همسر و دو فرزند محمود سالم در جیبوتی در آفریقا به سر می‌برند.

براساس گزارش‌ها، جسد بی‌جان محمود سالم در شهر کراولی در ایالت لوئیزیانای آمریکا یافت شد. به نوشته هافینتگون‌پست، هزاران مهاجر یمنی تبعه آمریکا وجود دارند که به خاطر فرمان ممنوعیت مهاجرت و مسافرت صادر شده از سوی ترامپ، از خانواده‌های خود جدا افتاده‌اند. در آمریکا کش و قوس‌های زیادی بر سر این فرمان شکل گرفته بود، اما نهایتا دیوان عالی آمریکا به ابقا و ادامه اجرای این فرمان ضد مهاجرتی رأی داد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *