جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰

افشا گری تاریخی سیدجلال حسینی!

سه شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب: 629092
سید جلال حسینی با عصبانیت هرچه تمام تر دست به افشاگری علیه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال زد!
افشا گری تاریخی سیدجلال حسینی!
به گزارش جهان نيوز، برج میلاد شب گذشته با انتخاب های  پر حرف و حدیث سازمان لیگ و اهدا جوایز به افراد برتر منفجر شد و امروز ترکش های آن به سوی هر کس که در این مراسم حضور داشته است پرتاب می شود و آتش  نقد آن تمام خشک و تر را با هم می سوزاند.
 
سید جلال حسینی برترین مدافع فصل گذشته رقابت های لیگ برتر پس از اینکه جایزه خود را دریافت کرد، چندان خوشحال به نظر نمی رسید! کایپتان با تجربه سرخ ها که پیش از این نسبت به مشکلات باشگاه ها بسیار فعال بوده است می دانست چه طوفانی در راه است و سازمان لیگ دست به چه اقدامی زده است!

سید جلال زمان را خیلی از دست نداد! او سریعا در رسانه های جمعی و گروهی دست به افشاگری زد و در ارتباط با معیارهای انتخاب برترین ها گفت: حقیقت  تلخ تر  از آن است که فکرش را هم کنید؛ این جایزه را به احترام شما و مردم دریافت کردم اما این عنوان برای من از اهمیتی برخوردار نیست! چرا که اصلا کارشناسانی که در این مراسم گفته می شود انتخاب ها را صورت داده اند اصلا وجود خارجی ندارند و همه چیز شو است!
 
همه می دانیم که چه کسی لایق این عناوین بوده است، نباید اسمی را به میان آورد! از آقایان و مسئولین بپرسید چه کسانی دست به این انتخاب ها زده اند! اینجا هرکس که بخواهد تصمیم می گیرد؛ یک سوال از شما می پرسم؛ آیا در انتخاب ها ذره ای کیفیت فنی مورد بررسی قرار می گیرد؟ یا آقایان به صلاح خود و میزشان انتخاب می کنند؟ باید به شما بگویم این ها برای میز خود انتخاب می کنند؛ با چشمان خودم دیده ایم که چه اتفاقاتی رخ داده است!

منبع: ورزش 11
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *