پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۱

جزئیات درگیری طایفه‌ای در نهاوند

جمعه ۲۹ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب: 628139
مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند از فوت یک نفر از عاملان درگیری پنجشنبه‌شب نهاوند خبر داد و فرمانده انتظامی این شهرستان نیز گفت: 12 نفر در جریان درگیری دیشب دستگیر شدند.
به گزارش جهان نيوز، مومنعلی دارابی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: ساعت 23 شب گذشته 10 جوان که در یک نزاع دسته‌جمعی طایفه‌ای دچار مجروحیت شدید شده بودند به  بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان منتقل شدند.

وی افزود: پس از ارزیابی و کمک‌های اولیه هشت نفر آن‌ها تحت عمل جراحی قرار گرفتند که خوشبختانه  وضعیت حال عمومی آن‌ها مطلوب است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند با بیان اینکه دو نفر از مجروحان که حال عمومی آن‌ها مطلوب نبود به ملایر اعزام شدند، گفت: متأسفانه یکی از این افراد به علت شدت جراحات وارده امروز فوت کرد.

وی اظهار کرد: حال عمومی فرد دیگر مطلوب اعلام شده است و مشکل خاصی ندارد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند نیز در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه انگیزه این درگیری با حضور مقام قضایی در دست بررسی است، گفت: از دستگیری 12 نفر در پی این درگیری خبر داد.

احمد ساکی از شهروندان خواست از دامن زدن به اخبار بی‌پایه و اساس و انتشار آن در فضای مجازی و حقیقی خودداری کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...