پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۲

ناجا در خط مقدم امر به معروف قرار دارد

سه شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۳
کد مطلب: 627630
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز نیروی انتظامی در خط مقدم امر به معروف و نهی از منکر قرار دارد.
ناجا در خط مقدم امر به معروف قرار دارد
به گزارش جهان نيوز، آیت الله سید رحیم توکل با بیان این که امنیت از مهم ترین ارکان شادی و نشاط مردم است؛ خاطرنشان کرد: توسعه اجتماعی و فرهنگی نیازمند داشتن بستری امن در جامعه است که نقش نیروی انتظامی در این راستا نقشی اثر گذار است.

آیت الله توکل با اشاره به این که مسئولیت در نیروی انتظامی یک امانت الهی است، تصریح کرد: کار پلیس در نظام مقدس جمهوری اسلامی عبادت و توفیقی است که نصیب هرکس نمی شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: پلیس در نظام مقدس، مامن و پناهگاه مردم است و حضور نیروی انتظامی در صحنه های مختلف موجب دلگرمی آحاد مردم خواهد شد که امیدوارم در این عرصه بیش از گذشته موفق و موید باشید.

وی در ادامه با اشاره به نقش امر به معروف و نهی از منکر در هدایت جامعه و پیشگیری از آسیب های اجتماعی، اذعان داشت: امروز نیروی انتظامی در خط مقدم امر به معروف و نهی از منکر قرار دارد.
آیت الله توکل تصریح کرد: اقدامات هوشمندانه پلیس در مواجهه با ناهنجاری های اجتماعی از مهم ترین کارکردهای نیروی انتظامی در ارتقاء امنیت اخلاقی در جامعه است.

نماینده مردم مجلس خبرگان رهبری با اعلام حمایت از نیروی انتظامی در کمیسیون آسیب شناسی مجلس خبرگان از تلاش های ارزنده سردار "اشتری" قدردانی کرد و گفت: ناجا در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ارتقاء امنیت اخلاقی جامعه به موفقیت های خوبی دست یافته است.

در بخش دیگری از این دیدار سرهنگ "رسول رحیمی" رئیس پلیس امنیت اخلاقی ناجا با اشاره به این که برابر مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، ۲۶ دستگاه در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر نقش دارند و در این راستا ۳۰۶ مصوبه در خصوص عفاف و حجاب وجود دارد، بر همراهی همه دستگاه های اجرایی با نیروی انتظامی تاکید کرد.

رئیس پلیس امنیت اخلاقی ناجا برنامه ریزی منظم برای برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی را از رویکردهای پلیس برشمرد و بیان داشت: پیشگیری از آسیب های اجتماعی و برخورد با ناهنجاری ها، نیازمند هماهنگی و همکاری نهادهای حاکمیتی با پلیس است.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Germany
دزدی و اختلاس ازاد . نزول بانکی ازاد فقط موی زن ممنوع و حرام!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
مشکل جامعه از اونجایی شروع میشه که برخورد با هر تخلفی رو منوط به برخورد با سایر تخلفات می کنیم.
اگر هر کسی در حوزه اختیارات خودش امر به معروف و نهی از منکر کنه دیگه شاهد تخلفاتی که شما گفتید نخواهیم بود.