پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۳

مدیرعامل ثامن‌الحجج بازداشت شد

دوشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۳
کد مطلب: 627353
«الف.م» متهم ردیف اول پرونده ثامن‌الحجج بازداشت شد.
به گزارش جهان نيوز، مدیرعامل موسسه مالی اعتباری ثامن‌الحجج که متهم ردیف اول این پرونده هم محسوب می‌شود، با تشدید قرار وثیقه و عجز از ناتوانی قرار صادره، بازداشت و راهی زندان شد.

نهمین جلسه رسیدگی به پرونده موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی باقری و با حضور متهم ردیف اول پرونده، وکلای مدافع وی و جمعی از مالباختگان و سپرده‌گذاران این موسسه برگزار شد.

در پایان این جلسه، قاضی باقری قرار وثیقه متهم ردیف اول این پرونده را به چهار هزار میلیارد تومان افزایش داد و این قرار را به متهم ابلاغ کرد.

قاضی پرونده علت تشدید قرار وثیقه را درخواست تعدادی از سپرده‌گذاران و تصمیم هیئت قضایی عنوان کرد.
پرونده ثامن‌الحجج که پیشتر ارزش ریالی آن 12 هزار میلیارد تومان اعلام شده، 360 شاکی و سه متهم دارد که به گفته سخنگوی قوه‌قضاییه، متهم ردیف سوم از همان ابتدای تشکیل پرونده متواری بوده و کیفرخواست وی نیز به صورت غیابی صادر شده است.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
United States
چه عجب ! بالاخره يكى از خوديها هم بازداشت شد؟
Iran, Islamic Republic of
می ترسید اسم و سوابق این فرد را اعلام کنید . چطور اسم و مشخصات پدر داماد روحانی را با عکس روی سایت قرار می دهید ولی اسم مدیر ثامن را اعلام نمی کنید . لااقل از اسم ثامن الححج خجالت بکشید .
دیروز گفتید صدام اخلال گران ارز و اقتصاد را به تیر می بست ولی شما از گفتن اسم این شخص وحشت دارید . من مطمئن هستم که جرم این اقا از گوسفند دزدی که اعدام شد بیشتر است .
Iran, Islamic Republic of
داداش پدر داماد روحانی رو اولین بارروزنامه آفتاب پرست آفتاب یزد زده روی صفحه اول روزنامه اش به تاریخ دوشنبه 25تیرماه
نه این سایت و نه هیچ سایت دیگه ای...
چرا دری وری بی سوادانه میگی عزیز دل برادر....