يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
۱

مصادره بیت‌کوین‌های ایرانی از سوی آمریکا

دوشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۲
کد مطلب: 627160
رییس انجمن بلاکچین ایران از مصادره ۵۰۰ بیت‌کوین متعلق به برخی افراد ایرانی به ارزش ۲۵ میلیارد تومان توسط دولت فدرال آمریکا خبر داد‌.
مصادره بیت‌کوین‌های ایرانی از سوی آمریکا
به گزارش جهان نيوز، سپهر محمدی رییس انجمن بلاکچین ایران از مصادره ۵۰۰ بیت‌کوین متعلق به برخی افراد ایرانی به ارزش ۲۵ میلیارد تومان توسط دولت فدرال آمریکا خبر داد‌.

سال گذشته حجم قابل توجهی از سرمایه بیت‌کوین برخی از افراد ایرانی به دلیل نامشخصی توسط دولت فدرال آمریکا مصادره شد که همچنان روند مصادره آنها ادامه دارد که به اعتقاد برخی این مصادره سرمایه به دلیل دور زدن تحریم‌های ایالات متحده آمریکا برای ایران توسط این افراد انجام شده است. حجم سرمایه مصادره شده توسط دولت فدرال به طور دقیق مشخص نیست اما رقمی بالغ بر ۵۰۰ بیت‌کوین با ارزش حدودی ۲۵ میلیارد تومان بوده است‌.

وی تاکید کرد: انجمن بلاکچین ایران پیگیری‌های لازم برای رفع مصادره بیت‌کوین‌ها را انجام داد و با چند تن از وکلای باتجربه در زمینه بازار سرمایه و قوانین مبارزه با پولشویی از جمله FATF مذاکره شد اما هیچ وکیلی انجام این پروژه را تا این لحظه قبول نکرده. از سوی دیگر با توجه به ممنوعیت استفاده از ارزهای رمزنگاری شده از جمله بیت‌کوین در ایران، پلیس فتا در این پرونده ورودی نداشته است‌.

منبع: صنعت
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


م ج
Iran, Islamic Republic of
امریکا هر غلطیی که خواسته کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هرغلطیی هم می خواهد بکند؟