پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲
۸۴
اولویت‌سازی اجباری خانم نماینده

دغدغه حجاب اجباری اینبار برای گردشگران خارجی

يکشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب: 625617
سوزی گریگ گردشگر استرالیایی نیز در سفر خود به ایران به مشکلات، دیگری اشاره کرده است که در این بین لزوم تسهیل هرچه بیشتر روند صدور ویزا و همچنین لزوم اتصال شبکه بانکی ایران به جهان برای استفاده از کارت‌های اعتباری از سوی گردشگران را از جمله دغدغه‌های روزمره توریست‌هایی دانست که به ایران می‌آیند که باید مرتفع شود.
دغدغه حجاب اجباری اینبار برای گردشگران خارجی
گروه سیاسی جهان نيوز: در حاشیه نشست اعضای هیأت‌مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با نمایندگان شورای شهر تهران و رییس مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی از ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی(ره) بازدید کردند. این بازدید آنقدر برای نمایندگان شهر تهران در شورا جذاب بوده که مشکلات موجود در مدیریت شهری و اجرای پروژه‌های مهم درون شهری را فراموش کنند و برای بهره‌برداری پیش از موعد و روش‌های آن هم تصمیم بگیرد.
 
آقای فتاحی، عضو هیأت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) که در این بازدید حضور داشت، با اشاره به اینکه تم ترمینال سلام، هنری است، گفته بود: «در دنیا ۱۲ ترمینال داریم که تم هنری دارند و امیدواریم با تکمیل ترمینال سلام این ترمینال نیز به ترمینال‌های هنری دنیا افزوده شود.»

او با اشاره به اینکه از ۲۰ هنرمند صاحب نام کشور برای انجام فعالیت هنری در ۲۰ لوکیشن دعوت شده است و فعالیت آنها در ترمینال در حال انجام است، اضافه کرد: «این پروژه با همکاری یکی از شرکت‌های ساختمانی بنیاد مستضعفان در حال انجام است. پیشرفت فیزیکی این پروژه به بالای ۹۰ درصد رسیده است.»

پست‌های عجولانه 
به گزراش صبح نو، روز بعد اعضای حاضر در این بازدید، تصمیم می‌گیرند درباره بازدیدی که از فرودگاه امام(ره) داشتند، در فضای مجازی اعلام نظر کنند. یکی از اعلام نظرهایی که توجه خیلی‌ها از جمله ما را به خود جلب کرد پیامی بود که خانم ناهید خداکرمی یکی از اعضای اصلاح‌طلب شورای شهر تهران پس از بازدید از پروژه شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در توییتر منتشر کرده بود. او نوشته است: «دیروز در حاشیه بازدید از شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) رفع موانعی مانند حجاب اجباری در بخش ترانزیت و مناطق آزاد، به عنوان راهی برای گسترش صنعت توریسم و عدم خروج سرمایه و ارز از کشور مطرح شد، در شرایط فعلی توجه به این پیشنهاد می‌تواند تحول بسیار مثبتی باشد.»

آقای حسین ایمانی جاجرمی یک جامعه‌شناس شهری در توصیف بررسی شورای شهر پنجم با بیان اینکه بیشتر وقت شورا به بوروکراسی اداری و کاغذبازی گذشت، با بیان اینکه مهم‌ترین کار شورا انتخاب شهردار است گفته است: «شورا بایستی در این زمینه دقت بسیاری داشته و شهرداری را برگزیند که ثبات کابینه داشته باشد، زیرا در تحقیقات مربوط به عملکرد نهادهای دموکراتیک، یکی از شروط موفقیت آنها ثبات کابینه عنوان شده است. به عبارت دیگر پایداری مقامات اجرایی برای عملیاتی کردن سیاست‌ها و برنامه‌های شورا نقش مهمی در بهبود عملکرد این نهاد دموکراتیک دارد.»

مصائب گردشگران
یک گردشگر کانادایی در بازدید از ایران به مشکلاتی برخورد کرد که بیشتر از حجاب اجباری برایش دردسر درست کرده بود، او درباره سفرش به ایران و مشکلاتش گفته است: «پول اصلی ایران ریال است، اما در زندگی روزانه همه تومان را به کار می‌برند. هر 10 ریال معادل یک تومان است. شما در رستوران‌های ایران، حداقل 300 هزار ریال یعنی 30 هزار تومان برای یک وعده غذایی باید بپردازید. آنچه باعث پیچیده‌تر شدن مسأله می‌شود این است که مردم ایران قیمت‌ها را به تومان بیان می‌کنند. از آن بدتر این که گاهی به هر هزار تومان می‌گویند یک تومان. مثلاً اگر جایی غذایی خوردید و طرف گفت 30 تومان باید بدهید، منظورش 30 هزار تومان یا همان 300 هزار ریال است. تلاش کردم این مسأله را به برخی از جهانگردان یاد بدهم، اما نتوانستم.»

این گردشگر کانادایی به کمبود سرویس بهداشتی نیز اشاره کرده و ادامه داده است: «اغلب سرویس‌های بهداشتی در ایران به سبک ایرانی است. توالت فرنگی در این کشور کمتر متداول است. دستمال توالت هم به ندرت در دستشویی‌های عمومی ایران پیدا می‌شود. بنابراین خودتان را آماده هر دوی این وضعیت کنید. خدمات مشتری در ایران پدیده جدیدی است و در بیشتر مکان‌ها وجود ندارد.» 

جای خالی کتاب‌های تبلیغاتی درباره ایران
گردشگران چینی نیز با شرکت در یک نظرسنجی گفته‌اند که اخبار و تبلیغات منفی رسانه‌های غربی، ناراضی بودن دوستان و اقوامی‌که قبلاً به ایران سفر کرده‌اند بیشترین جلوگیری از سفر به ایران را در پی دارد. آنچه از فرهنگ و تاریخ و سفر به ایران تاکنون در تلویزیون چین نشان داده شده یا کتاب‌های تاریخی و توریستی موجود، اکثراً توسط نویسندگان و تهیه‌کنندگان چینی منتشر شده است و جای کتاب‌های توریستی و منابع تبلیغاتی به زبان چینی که توسط متخصصان صنعت توریسم ایرانی تهیه شده باشد بسیار خالی است.

سوزی گریگ گردشگر استرالیایی نیز در سفر خود به ایران به مشکلات، دیگری اشاره کرده است که در این بین لزوم تسهیل هرچه بیشتر روند صدور ویزا و همچنین لزوم اتصال شبکه بانکی ایران به جهان برای استفاده از کارت‌های اعتباری از سوی گردشگران را از جمله دغدغه‌های روزمره توریست‌هایی دانست که به ایران می‌آیند که باید مرتفع شود.

توسعه در همه جای دنیا نیازمند زمینه‌سازی و آماده‌سازی است، یعنی اگر پروژه‌ای مانند شهر آفتاب در کنار فرودگاه امام(ره) احداث می‌شود، زمانی می‌تواند موفق باشد که بتواند اهداف تعیین شده را به خوبی پیش ببرد. یکی از اهدافی که برای شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در نظر گرفته شده ارتقاء وضعیت کیفی ترمینال فعال در فرودگاه امام خمینی(ره) است.

با توجه به اهمیت بسیار زیادی که نحوه فعالیت این ترمینال دارد باید تلاش شود تا در کوتاه‌ترین زمان وضعیت کیفی عملیات پرواز در این ترمینال ارتقاء یابد، اما مشکلات توریست‌هایی که به ایران می‌آیند تنها حجاب اجباری نیست، خیلی از زمینه‌ها برای بروز مشکل برای توریست و صنعت توریسم وجود دارد که باید مورد توجه قرار بگیرد. حجاب جزو قوانین این کشور است و چه در منطقه آزاد و چه در منطقه فرودگاهی اجرای قانون الزامی است البته در صورتی که بتواند مشکلات پیش روی توریست‌ها را به صورت کامل برطرف کرد مسلماً حجاب دیگر مشکلی برای ممانعت از ورود آ‌نها به کشور ما نخواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
باز هم یک مورد حاشیه ای دیگه برای دور کردن ذهن مردم از بی تدبیری این دولت
ماموران غربی و غربگراهای داخلی همیشه برای حاشیه سازی آماده اند
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
احسنت.
Iran, Islamic Republic of
مشکل اصلی این جماعت دینه نه جذب توریست
Iran, Islamic Republic of
توسعه ی افراطی و کورکورانه ی گردشگری که من آن را در دولت های یازده و دوازدهم مشاهده می کنم، ...
Netherlands
... بابا هر کسی را اونجور که هست قبول کنید!!!!!!!!!!!!!!! ‌ ‌. کی می خواهید متوجه بشید .
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اینها با اصل اسلام مشکل دارند باقی بهانه است.
Iran, Islamic Republic of
اينها كا سب هستند و شگرد كاسبي اينها اينست كه عرف و شرع و قانون و سنت و هرچه كه ارزش يك جامعه است زير سوال ببرند و در اين وسط به پول و پله اي دست پيدا كنند.به اين ميگن جنگ رواني ذهن را منحرف كردن .اگر اينها در كشور ها ديگه هم بودن با ارزشهاي انها بازي ميكردن تا كاسبي كنند
United States
کاسب شما و امثال شما هستید که دارید از دین خدا کاسبی می کنید .
Iran, Islamic Republic of
اگر چه کاری بکنیم، از دین کاسبی نکرده ایم. می گوییم نماز، می گویید کاسبی از دین. می گوییم حجاب، می گویید کاسبی از دین .... بدین ترتیب فقط باید کلا بی خیال دین شد. حجاب، آیه قرآن است. آیا خدا هم از دین کاسبی می کنه؟ حجاب، قانون مصوب نمایندگان مردمه. اگه دین ندارید، لااقل به دموکراسی خودتون پایبند باشید. خدا، پیغمبر، ائمه، قانون و غیره همه و همه گفته اند حجاب، آنوقت شما می فرمایید کاسبی از دین. مشکل شما این نیست! مشکل شما خود دینه.
ما کان لمؤمن و لا مؤمنه اذا قضی الله و رسوله امراً ان یکون لهم الخیره من امرهم و من یعص الله و رسوله فقد ضل ضلالاً مبیناً (قرآن کریم) هیچ مرد و زن مؤمنی نباید آن گاه که خدا و رسولش، امری را صادر کردند، در برابر برای خود اختیاری قائل باشند و هرکس خدا و رسولش را نافرمانی کند، پس تحقیقاً به گمراهی بزرگ و آشکار مبتلا شده است.
Iran, Islamic Republic of
چرا از نرول بانکی نمی گید ؟ چرا از فامیل بازی و پارتی بازی چیزی نمی گید ؟ چرا از کمک به همسایه نمی گی ؟ ... چرا از اختلاس و دزدی نمی گی ؟ چرا از این همه از بین بردن بیت المال نمی گی ؟ چرا از دروغگویی مسولین نمی گی ؟ ... چیه اونها پول توش نیست ؟ فقط تو حجاب پوله ؟ خجالت بکشید بابا مردم را چی فرض می کنید ؟ البته که سانسور میشه اینجا و گرنه جوابن را میدادم .
Iran, Islamic Republic of
...
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
خجالت را شما باید بکشید که چشمتان را می بندید و دهانتان را باز می کنید.
در حجاب چه پولی هست؟؟؟
ایرانی ها به لطف غرب زده هایی مانند شما حتی نتوانستند چادر مشکی تولید کنند و آن را از چین وارد می کنند.
ما از همه مسائلی که بیان کردید می گوییم اما از هرکدام که می گوییم همفکران شما آن را اولویت نمی دانید و معضلی را بهانه می کنید
Netherlands
خجالت را باید تو بکشی اقای ابوذر . در حجاب خیلی پوله . برو ببین چند تا ارگان و نهاد نظامی و بنیاد از بودجه پول می گیرن برای حجاب .....
Iran, Islamic Republic of
جناب خجالت رو هم دیگه نمی دونی چیه!
...
محمودرضا
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز معلوم نیست این منطق از نظر شما چگونه پذیرفتنی است، که ادعا ئی رو مطرح میکنی وبه طرف مقابلت میگی (بروببین چندتاارگان ونهاد نظامی وبنیاد از بودجه پول میگیرن برای حجاب...) اگر حرف و مطلب شما مستدل هست،اصولا شما باید آدرس و منبع مطلبتون را اعلام بفرمائید نه اینکه با طرح یک ادعا دیگران به را به دنبال اثبات ادعای تان بفرستید.
Iran, Islamic Republic of
احسنت...درود برجنابعالی
Iran, Islamic Republic of
ای عزیز غیور می بینی که به آیه قرآن و کلام خدا و حکم خدا منفی بیشتر داده اند تا مثبت! یعنی این ها که ممکن است هم در خارج کشور باشند یا جای دیگر اصل دین را قبول ندارند. آن قدر مال حرام در شکم هایشان انباشته شده است که هیچ نمی فهمند. ما با جماعتی الان روبروییم که نه دین دارند و نه آزادگی. نه استدلال می فهمند و نه منطق فقط و فقط شهوت خدای آنان است و بس. البته چون خون پاک شهدا پشتیبان این انقلاب و کشور است هیچ غلطی نمی توانند بخورند و صرفا اذیت می کنند و کمی جولانی می دهند تا سیلی الهی مانند صاعقه بر سرشان فرود آید. خدا عاقبت ما و همه را ختم بخیر کند.
Iran, Islamic Republic of
تو بقیه کشورهای اسلامی از مالزی و اندونزی تا مصر هم حجاب آزاد حالا میخواید بگید اونام با اصل اسلام مشکل دارن با حجاب اجباری فقط داریم کشور و بعنوان کشوری متحجر برای گردشگران نشون میدیم
Iran, Islamic Republic of
غیرت تو فرهنگ اونها نیست

ولی تو فرهنگ ما مهمه
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
غیرت ما فقط در یک موضوع خلاصه شده
Iran, Islamic Republic of
غیرت واژه ای عربی است
وقتی به کتب لغت عربی مراجعه می کنیم
همین معنی را می بینیم
در روایات هم

استعمال غیرت در سایر موارد از باب تشبیه و مانند آن است
Iran, Islamic Republic of
در برخی از این کشورهایی که فرمودید، مشروبات الکلی هم که قرآن آن را پلیدتر از عمل شیطان می خواند، آزاد است. قمار هم آزاد است، توی هتلهای پنج ستاره شون هم زن فاحشه عرضه می کنند. رسماً خانه فساد دارند. ووووو می فرمایید ما باید از اینها الگو بگیریم یا اونها و ما باید از متن قرآن و سیره پیغمبر و اهل بیت الگو بگیرند و بگیریم. معیار، رفتار و عمل این و آن نیست، معیار، خدا و قرآن و پیامبر و اهل بیتند و بس.
Iran, Islamic Republic of
ما شهید دادیم جانباز دادیم تا اسلام ناب محمدی اجرا بشه نه اسلام امریکایی به سبک کشرهای دیگه اگه تو اینجااذیت می شی برو همون جااینجا محل این ولنگاری هانبایدباشه
Netherlands
به والله اگر شما شهید داده باشی . شما می خواهی از نام شهدا استفاده کنی . به نام شهدا به کام شما
Iran, Islamic Republic of
قسم جلاله؟!
همون الله جزای قسمت و آن چه دنبال می کنی رو هر چه زودتر برسونه
خداوند به حق محمد و آل محمد کسانی که در پی نابودی یا تضعیف ارزشهای دینیند را نابود و خار بفرما
اللّٰهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و العن و أهلک أعدائهم و اخذل و أهلک الفاسقین و مروجیهم و حماتهم و موجهیهم
اللّٰهم عجل هلاک المنافقین و المردة و عذبهم عذابا ألیما و اجعلهم عبرا للآخرین
اللّٰهم بارک علی من فی حزبک حزب الله و ارحم و اغفر لهم و ارزقهم رزقا حسنا و اقض حوائجهم و انصرهم علی الأعداء نصرا عزیزا و افتح لهم فتحا قریبا
اللّٰهم إنا نشکو إلیک فقد نبینا و غیبة ولینا و کثرة عدونا و قلة عددنا و شدة الفتن بنا و تظاهر الزمان علینا
Iran, Islamic Republic of
چرا مثل صالحی قسم جلاله می خوری؟...
Iran, Islamic Republic of
استناد ما به کتاب خدا و سیره و سخن اهل بیت هست نه قوانین مالزی و اندونزی
United States
نه با اسلام داعشی و کاسبکارانه مشکل داریم . اگر مملکت اسلامی هست سود بانکی چرا 30% هست ؟
Iran, Islamic Republic of
کدوم بانک؟ لطفا معرفی فرمایید. طبق فتوای حضرت آقا، معاملات بانکی، یا مضاربه است، یا مزارعه، یا مساقات و یا .... و اگر تخلفاتی هم هست، ناشی از نحوه اجرای دولت و بانکهاست، نه نظام. مشکل شما خود اسلام است.
Iran, Islamic Republic of
این بانکها در داخل نظام اسلامی ایران قرار دارند یا نه؟یه سری هم به نظرات مراجع تقلید در مورد ربا بودن بانکها بزنید.پس نگویید مربوط به نظام نمی شود و مربوط به دولتها می باشد. اگه نظام می بیند که دولتی بر خواسته از همین نظام بر خلاف موازین شرع اسلام عمل میکند چرا جلوی خلاف را نمی گیرد؟
Iran, Islamic Republic of
نظام که فرد نیست
وقتی مردمی کسانی رو انتخاب می کنند
که چرخه نظام را به دست می گیرند چکار باید کرد؟
مگر سالها ولایت فقیه را نکوبیدند؟
مگر ظالمانه نسبت دیکتاتوری ندادند؟
...
در این فضا که می تواند ....؟

از ماست که بر ماست
ما به سمت دیگری جهت گرفته ایم
بعد توقع داریم که نظام چه و چه!
Iran, Islamic Republic of
مردم هر کسی را نمیتوانند انتخاب کنند،تایید صلاحیت شدگان توسط نظام را انتخاب میکنند
Iran, Islamic Republic of
نظامی که می خواهد تایید کند مگر شورای نگهبان نیست؟
مگر نیمی از شورا حقوق دادن نیستند؟
مگر در نهایت مجلس نباید آنها را تایید کند؟
مگر نمی شود کاندیداهایی را به مجلس قالب کنند که یا التزامی به اسلام ندارند یا دلبستگیشان بسبار ضعیفه؟
الآن ببینید ریش تراشی را کدام یک مراجع برجسته و تراز اول جایز می دانند؟
وضع محاسن و ریش توی مجلس چگونه است؟
لابد ریش و ... اهمیتی نداره و ...!
همین استنباطات حرام و غیر کارشناسی است که هم نشانه های دینی رو از بین برده و می برد و تضعیف می کند و هم به تبع آن دنیا و آخرت حلق الله را ...
درسته که شورای نگهبان در انتخاب نامزدهای مجلس شورای اسلامی ناظر است
اما ناظری که مدام و با کمال ناجوانمردی کوبیده شده
تازه همه دقت را هم که بکند
ترفنده های فتنه گران خیلی نو به نو شده و ...
البته بعید نیست که کسانی خراب کنند
و بعد به عواملشون آدرس دیگری را بدهند!
اول مانع کار نظارت بشوند
بعد تازه طلبکار بشوند که چرا ...!
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
تایید صلاحیت شدگان همه عالی نیستند. مانند قبولی دانشگاهها
نمره 10 هم قبول است نمره 20 هم قبول است
اما تفاوت بین نمره 10 و 20 زباد است. شما کار را به کاردان بسپارید بعد ادعا کنید که انتخاب درست را انجام دادید
دولتهای حامی سرمایه داری را انتخاب می کنید و انتظار دارید از مستضعفان حمایت کنند؟
United Kingdom
هم نمره 10ها رو دیدیم هم نمره 20ها رو.تفاوتی نداشتند
Iran, Islamic Republic of
...
Netherlands
کدوم بانک ؟ ها ها ها حتما بانو سر کوچه شما نزول ۱% میده . ...
مسعود
Iran, Islamic Republic of
به هر حال اين جماعت مأموريت دارند قبح و زشتي و حرمت منكراتي همچون بي حجابي زنان و بي غيرتي مردان را در بين آحاد مردم ايران از بين برده و به امري عادي و حتي لازم مبدل سازند...
دیرفهم
Iran, Islamic Republic of
بروایت معصوم: درآخر الزمان نگهداری دین بمانند نگهداشتن آتش به کف دست است(قریب به مضمون)! و در حال حاضر نشانه های آن بوضوح پیداست، ارزشها ضد ارزش و ضد ارزشها جای ارزش رو گرفته و آرمانهای اسلام بدار آویخته شده و فرزندان اسلام پای چوبه دار به کف زدن مشغول !
محمودرضا
Iran, Islamic Republic of
اینها افرادی هستند که از فیلتر شورای نگهبان و نظارت عبور میکنند و اعتقادشان به دین و مفاهیم آن همین است؟؟؟
با وجود این عناصرکه تمام نگاهشان به غرب و فرهنگ غربی است، آیا مشکلات نظام برچیده خواهد شد؟
متاسفانه حلقه نظام آنقدر تنگ شده که نیروهای انقلابی باید در درون کشورشان با پیاده نظام عناصر ضدنظام که تمام مناصب حساس و قابل ارائه خدمت به مردم را دراختیار گرفته اند و هم منابع را غارت میکنند و هم به مردم آدرس غلط میدهندکه اگر دست از مقاومت و استقلال خواهی بردارید به خوشبختی میرسید، به مقابله برخیزد. حال آنکه ریشه تمام ناملایمات همین عناصر هستند.
همواره یک سوال در ذهن تمام دلسوزان نظام و انقلاب و خون شهداء وجود دارد که برای برون رفت از این وضعیت باید چه کرد؟؟؟
مهران
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز شورای نگهبان در مورد شورای شهر نظارت ندارد و فرمانداری ها تایید صلاحیت میکنند
محمودرضا
Iran, Islamic Republic of
دوست گرامی همانطورکه مشاهده میفرمائید نوشتم (فیلترشورای نگهبان و نظارت ) آیا فرمانداری ها که تائید صلاحیت میکنند به عنوان فیلتر نظارتی نظام محسوب نمیشوند؟؟؟ یا اینکه تصور شما براین است که فرمانداریها بخشی خارج از نظام هستند که میتوانند هرکس را طبق میل خودشان تائیدصلاحیت کنند؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
این دو دوست عزیز چقدر مودبانه با یکدیگر مباحثه می نمایند . واقعا به عنوان یک ایرانی به وجود شما دو عزیز افتخار می کنم . این است ادب انقلابی
Iran, Islamic Republic of
حالت خوبه؟
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
فرمانداریها به شدت سیاسی عمل می کنند و خصوصا در دولتهای اصلاحات، سازندگی و امید کسانی را تایید کردند که صلاحیت حداقلی را هم نداشتند. ...
Iran, Islamic Republic of
و البته نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا دست مجلسه
یارانا نیک بین
Iran, Islamic Republic of
از قدیم گفتن فکر نان کنیم که خربزه همش آبه؛ این سرکار خانم عضو شورا که باید اندیشه ورزی او به عنوان نماینده بخشی از مردم یک شهر نشان دهنده میزان فرهیختگی و نخبگی او باشد چندین بار است که با عنوان موارد بسیار حاشیه ای تنها به به دنبال رسانه ای نمودن مسائلی است که سالهاست پاسخ آن داده شده، باز ایشان و همفکرانشان هر بار به یک شکل دیگر آن را بیان می کنند. تنها وقت تلف کردن است و بس.
Iran, Islamic Republic of
اين پول طلب ها فقط رسا نه اي هستند و در ظاهر دلسوز ما بانه براي برخي افراددايه مهربانتر از مادر ميشوند و تقصير راگردن افراد مجهول و نامشخص كه ميتواند هركس باشد بيا ندازند. تا بي كفايتي انها معلوم نشود و در اين رهگذر هم با اين نمد كلاهي درست كنند براي خود و خانواده محترم.اگر مدير و مدبر هستيد با اين شرايط كسب درامد كنيد برويد به ساير كشورها هر كدام عرف و قانون وسنت خود را دارند كه رعايت ميكنند. برند كابينه شما پنج ساله يك لونه مرغ نساخت كي جلوش گرفته بود حتما اجنه و غول سند باد .جمع كنيد اين حرفها رو
Iran, Islamic Republic of
زنده باد. احسنت. گل گفتی
Iran, Islamic Republic of
اشتباه منفی دادم
Iran, Islamic Republic of
اگه اجبار حجاب برای غیر مسلمانان را میپذیرید پس باید اجبار بی حجابی اروپایی ها برای مسلمان ها رو هم بپذیرید
United Arab Emirates
بی‌حجابی اجباری در کشورهای مدعی آزادی با اصول خودشان در تعارض قرار داره. اما حجاب دقیقاً منطبق است با اصول ثقلین (قرآن و اهل‌بیت). لطفاً قیاس‌های آبکی به کار نبرید و اندکی در مبانی تنها دین مقبول نزد خدا، مطالعه و تأمل کنید.
Iran, Islamic Republic of
میلیاردها انسان در جهان وجود دارند ک فکر نمیکنن دین ما تنها دین مقبول خداست و من هم یکی از آنها پس جواب شما برایم قانع کننده نیس .علاوه بر این شما باید ب همه ی اصول غرب توجه کنید ن فقط یک اصل.مثل این میماند ک ما باتوجه ب اصل (در زندگی دیگران تجسس نکنید) بسیاری از اعمال شما را زیر سوال ببریم.در آخر میتوان یک مقدار مودبانه تر با انتقادات برخورد کرد
Iran, Islamic Republic of
کثرت تعداد ، صحت باور می آورد؟!

خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو!
آره؟!
United Kingdom
چند کامنت برای پاسخ ب فرمایشات شما گذاشتم.منتشر نشد.دیگه بیخیال
Iran, Islamic Republic of
شما دقت کردید؟
ایشان گفتند بی حجابی با اصول خودشان در تعارض است
اصل آزادی پوشش
اصل آزادی فرهنگی
و ...
حالا کدام اصل دیگر آنها با محجبه بودن خانمها منافات دارد؟
ببینید وقتی مسلمانان شکایت می کنند
آنها حرفی منطقی برای ممنوعیت حجاب ندارند
البته صحبت از نقاب و روبند و مانند آن نیست
همین روسری و مقنعه

اما ما که حجاب را لازم می دانیم
چون می خواهیم تحریکهای نابجای جنسی نداشته باشیم یا لااقل به حد اقل برسد
در واقع پوشش مناسب ظواهر محرک بدن را می پوشاند و زمینه ی فساد جنسی را به سهم خودش کاهش می دهد
Iran, Islamic Republic of
یکی از اصل هایی ک مد نظر غرب برای ممنوعیت حجاب هست حفظ امنیت هست.چون گروه های تروریستی حجاب شبیه مسلمانان دارند و برای جامعه آسیب زا هستند.برای پیشگری از ورود آنها و تفکرات آنها ب جامعه اینکار صورت میگیرد.مثل ما ک کراوات را نمادی از کفر میدانیم آنان حجاب زنان را نمادی از گروه های افراطی میدادند.اما باز همانطور ک مستند هست زنان با حجاب براحتی در خیابانهای غرب رفت و آمد میکنند فقط در برخی مکانها مجاز نیستن موی خود را کامل بپوشانند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
جناب عرض شد که صحبت نقاب و روبند و مانند آنها نیست
و بهانه امنیتی طبعا اینجا وجود ندارد
و به همین خاطر هم به ناچار خیلی از این کشورها مجبور به عقب نشینی شدند
گر چه هنوز ...
Iran, Islamic Republic of
گروههای تروریستی به اقرارهای مکرر خودشان از جمله ترامپ و کلینتون ساخته خودشان است
بنا بر این آنها مترسکهایی مسلمان گونه ساختند تا اسلام را بکوبند
و نمادها و علایم دینی از جمله حجاب را نشانه های تروریستها معرفی کنند
غربی ها و در راسشان آمریکایی ها خیلی صداقت دارند
بخصوص در عرصه سیاسی و فرهنگی!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
شورای نگهبان در بحث شوراها اشتباه کرد که ورود نکرد چنین نظرات و ایده های خاص جلویش گرفته می شد.
Iran, Islamic Republic of
اینا دیگه کی بودن؟ چجوری تایید صلاحیت شدن؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
دولتمردان کاری به اینهمه داد وبی عدالتی ندارند ولی خیلی برای کم رنگ کردن ارزشها حرص میزنند بترسید از خشم خدا
علی
Iran, Islamic Republic of
در داخل وضعیت حجاب طوری شده که فکر نمی کنی مملکت اسلامی است اکنون برای گردشگر ها حجاب وضع می کنیم خدا بداد این اسلام برسد
Iran, Islamic Republic of
خداییش این تیتر با لید همخوانی دارد؟ ...
Iran, Islamic Republic of
احسنت
عنوان کجا و ...؟!
م. ناظر
Iran, Islamic Republic of
" خانم ناهید خداکرمی یکی از اعضای اصلاح‌طلب شورای شهر تهران پس از بازدید از پروژه شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در توییتر منتشر کرده بود. او نوشته است: «دیروز در حاشیه بازدید از شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) رفع موانعی مانند حجاب اجباری در بخش ترانزیت و مناطق آزاد، به عنوان راهی برای گسترش صنعت توریسم و عدم خروج سرمایه و ارز از کشور مطرح شد، در شرایط فعلی توجه به این پیشنهاد می‌تواند تحول بسیار مثبتی باشد."
سرکر خانم خداکرمی و همفکران
اگر ما هم یک آنتالیا و پوکت و...داشته باشیم وسرشار از درآمدهای ...گردشگران شویم، حسابهای بانکی و جیبها و دلهای شما آرام میگیرد؟
Iran, Islamic Republic of
...
سید
Iran, Islamic Republic of
لطفا از این نسخه هاتون برای مردم ایران مخصوصا مناطق آزاد که کوه غیرت و عفت و سلامت نفس اند نپیچ
Iran, Islamic Republic of
بسپاریم ب خود مردم اگر راستگوییم
Iran, Islamic Republic of
چی رو بسپاریم؟

خدا گفته بسپاریم؟
نفرموده امر به معروف و نهی از منکر؟
رها کردن ، نشانه صداقت در بندگی است؟!
راستگویی این است؟!
Iran, Islamic Republic of
اینها که اولیات اسلامر ا نمیدانند میخواهند پاینخت جمهوری اسلامی را اداره کنند ...
Iran, Islamic Republic of
وا مگه اینجا حجاب اجباریه؟!!!! نمیدونستم.!! پس اینا که تو خیابونا میبینم چیه؟!!!
Iran, Islamic Republic of
شما میتونید ب جامعه ی لبنان و فلسطین و سوریه یه نگاهی بندازید اون وقت متوجه میشین منظور حجاب اجباری در ایران چیه
ایتی
Iran, Islamic Republic of
خود شخص شخیص گردشگر استرالیایی فرمودند مشکل من از گردش تو ایران چی بود اونوقت یه عده بی دین برا اینکه روسریهاشون رو بتونن در بیارن....
Iran, Islamic Republic of
احسنت
به نام گردشگر خارجی
به انگیزه برداشتن مانع ...
Iran, Islamic Republic of
حجت الاسلام غرویان(استاد حوزه که از استحاله طلبان و مدعیان اعتدال طرفداری می کند) با بیان اینکه باید به توریست‌ها گفته شود فرهنگ ایران مذهبی است اما اجباری در اجرای آن برای شما نیست،وی اظهار داشت: توریست‌ها از نظر شرعی و فقهی جبری در اجرای موازین دینی ما ندارند، آنها می‌توانند خودشان حجاب را اختیار کنند و از نظر مذهبی اجباری برای آنها وجود ندارد
-------
سیاسی کردن دین باعث ترواش این نظرات از جناب حجت الاسلام شده است.ضمنا گویی«حجاب»قانون کشور و دین نیست. و اینها قدم هایی است که برای بی حجاب کردن زنان و دختران ایران برداشته می شود.
Iran, Islamic Republic of
...
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
مهم اینه که جریان اصلاحات تا الان همچنان توی مفهوم حجاب و بی حجابی مونده!؟ خیلی جالبه که این جریان همچنان در فهم اولویت های اساسی کشور دچار مشکله!؟ عذرخواهی می کنم از اینکه این مطلب را بگم، متاسفانه جریان اصلاحات نگاه جنسی به مسائل کشور داره!؟ مسئله سر مشکلات بانکی گردشگران هست، اون وقت اینها ازش مفهوم جنسی دارند!؟
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
تا الان نشنیدیم گردشگران خارجی از حجاب ایراد داشته باشند!؟ طرح اینجور مسائل فقط به خاطر مبارزه با ارزش های اسلامی هست!؟ جریان مخوف!!!!!!!!!!!!!!!!! و انحرافی اصلاحات مأموریت داره تا به هر شکل ممکن علیه ارزشهای انقلابی و اسلامی اقدام کنه!!؟؟ این حرفی که خودشون بهش اذعان دارند...
Iran, Islamic Republic of
جدااز رقابت های سیاسی جذب وتوسعه گردشگری درایران میتواند ارز وسرمایه کلان وارد کشور کند اما راهکار مناسب کار اهل آن است
Iran, Islamic Republic of
وقتي كه ايرانگرد معروف آقاي جواد قارايي گوشه اي از زندگي روستاهاي سيستان و بلوچستان را نشان مي دهد كه از كوچكترين امكانات زندگي محروم هستند و مثل انسان هاي نخستين زندگي مي كنند انسان از خودش شرمش مي ْيسد .
به ياد شعار دهندگان حقوق شهروندي و حاميان جامعه مدني مي افتي كه كار شان شده است حمايت از دراويش آدمكش و دختران كشف حجاب كرده و اغتشاشگران گول خورده آيا اين روستائيان حق اجتماعي ندارند نبايد كسي بداد آنها برسد شهر وند جمهوري اسلامي نيستند نمايندگاني مثل آقاي صادقي و مطهري اين ها را نمي بينند يا جز انسان ها آنها را نمي دانند كه در همه كار ها حتي آنهايي كه ربطي بشان ندارد هو و جنجال بر پا مي كنند . حقوق شهر وندي شامل فتنه گران مي شود مردم عادي از اين حق محرومند .
حجاب مهمان خارجي دغدغه است ولي آن روستايي كه به جاي يخچال زمين حفر مي كند چون زير زمين خنك تر است براي نگهداري مواد غذايي نا چيزش دغدغه اين آقايان نيست
سلام
Iran, Islamic Republic of
...