دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰
۱

دولت دچار کهولت در مدیریت شده است

دوشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۱
کد مطلب: 624322
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت:‌دولت دچار کهولت در مدیریت شده است.مدیری که سال‌ها پشت یک میز نشسته خلاقیت و مدیریت را از دست داده است.
دولت دچار کهولت در مدیریت شده است
به گزارش جهان نيوز، محمدمهدی تندگویان معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان عصر امروز در همایش ملی جوانان و قانونگذاری که به میزبانی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: از مجلس این دوره با وجود داشتن فراکسیون جوانان انتظار می‌رود دستاوردهای بیشتری در حوزه جوانان داشته باشد اما متاسفانه لایحه دولت درزمینه جداسازی موضوع جوانان از وزارت ورزش برگشت خورد و موضوع تفکیک سازمان ملی جوانان از دستور کار خارج شد.

وی ادامه داد: وقتی از جوانان صحبت می‌کنیم شامل یک چهارم جمعیت کشور می‌شود. این جمعیت لااقل یک نماینده در دولت می‌خواهد. وقتی در مورد جوان صحبت می‌کنیم در مورد آینده یک کشور تصمیم می‌گیریم.

تندگویان بیان داشت: رفت و برگشت‌های حوزه جوانان از سازمان به وزارت مشکلاتی را در پی داشت اما تکلیف ما را روشن کرد و باعث می‌شود کوتاهی در زمینه جوانان نکنیم. موضوع جوانان فرابخشی است. وقتی از اشتغال، مسکن و بهداشت جوانان صحبت می‌کنیم با چندین وزارتخانه روبرو هستیم.

وی با تاکید بر اینکه در ستاد ساماندهی جوانان 29 نهاد وجود دارد،خاطرنشان کرد: وجود این تعداد نهاد حمایت فرابخشی در حوزه جوانان را می‌طلبد. مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در موضوع مجلس ملی جوانان به ما کمک کند. در وزارتخانه گام‌های اولیه آن انجام شده. مجامع استانی تشکیل و انتخابات آنها صورت گرفته و مجمع ملی جوانان شکل گرفته و اساسنامه آن تدوین شده است.
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: ما آمادگی انتخابات مجلس ملی جوانان را داریم اما باید مجلس و وزارت کشور کمک‌مان کند. جوانان نیاز به یک جایگاهی دارند که لوایح و وقوانین مختص به خودشان را آنجا تدوین کنند.

وی افزود:‌من در دیدار با جوانان به آنها می‌گویم نماینده دولت در میان جوانان نیستم بلکه نماینده جوانان در دولت هستم.

تندگویان با تاکید بر اهمیت روان‌سازی تسهیلات برای ایجاد اشتغال در میان جوانان تصریح کرد: نیاز به یک تجدید نظر در قوانین داریم. موانع برای اشتغال، تولید و کارهای پژوهشی جوانان زیاد است.
وی با اشاره به انتصاب جوانان در دولت گفت: چطور ما در اوایل انقلاب به جوانان اعتماد می‌کردیم و در ابتدای جنگ وزارت مهم نفت را به شهید تندگویان سپردیم و او هم با جانش از آن حمایت کرد. ما 8 سال دفاع مقدس را به این جوانان دادیم.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه بحث مشاوران جوان انحرافی است و رهبری نیز این موضوع را چند بار تاکید کرده‌اند،خاطرنشان کرد: آقایانی که سال‌ها در دولت بودند بروند مشاور شوند و جوانان بیایند مدیر اجرایی باشند. دولت دچار کهولت در مدیریت شده است. مدیری که سال‌ها پشت میز نشسته خلاقیت و مدیریت را از دست داده است. آقای رئیس‌جمهور دستور دادند هر وزیر یک معاون جوان داشته باشد.انتصاب یک فرماندار جوان توسط استانداران کار سختی نیست.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دلم میخواهد فریاد بزنم اما گلویم را با گرانی قیمتها بریده اند ...