پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

ارتش و کمیته‌های مردمی معجزه آفرینی می‌کنند

پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۶
کد مطلب: 621573
سخنگوی جنبش انصار الله یمن امروز پنجشنبه با اشاره به حرکت ائتلاف متجاوز سعودی به سمت خودکشی گروهی در جبهه ساحل غربی یمن تاکید کرد که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در این جبهه معجزه آفرینی می‌کنند.
ارتش و کمیته‌های مردمی معجزه آفرینی می‌کنند
به گزارش جهان نيوز به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصار الله یمن گفت: هیچ قدرتی در روی کره زمین نمی تواند حق ملت یمن در دفاع از خود را از آنها بگیرد زیرا ملت یمن، ملتی با عزت و کرامت است.

وی تصریح کرد: موضع ملت یمن مقابله با تجاوزگری با ایمان به این مسئله است که دفاع از خود، حقی مقدس و تضمین شده از نظر شرعی و قانونی است.

عبدالسلام گفت: تشدید تجاوزگری در ساحل غربی یمن باعث افزایش همبستگی استانها ما اهالی تهامه (استان الحدیده) شده است.

وی مبارزه و دستاوردهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در نبرد ساحل غربی را نظیر معجزه توصیف کرد و گفت: اقدام دشمن در ورود به نبرد ساحل غربی نشانه‌ای از حرکت آنها به سمت خودکشی گروهی است.

وی تاکید کرد: شهدا جان خود را فدا کردند تا یمن با یاری خداوند و عزت ملتش و قدرت ارتش و کمیته‌های مردمی آن عزیز باقی بماند.

عبدالسلام گفت: ما معتقدیم که تاسیس یک حکومت برخوردار از حاکمیت واقعی از واجب ترین امور در راستای وفاداری به شهدا است.  

وی افزود: این حکومت را باید همه یمنی های آزاده و وفادار برپا کننند و در آن انحصار برای کسی به زیادی دیگری وجود ندارد.

سخنگوی جنبش انصار الله یمن گفت: یمن نیازمند حکومتی در داخل است که به شهروندانش با رویکردها و گرایش های مختلف احترام گذاشته و در مسیر خدمت به آنها و پاسداری از منافع آنها شبانه روز کار کند.

وی افزود: یمن نیاز مبرم به حکومتی قوی دارد که از حاکمیت خود دفاع کند و روابط خود را با دوستی و احترام متقابل گسترش دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *