جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

خواب فتنه‌گران برای دانشگاه آزاد تعبیر نمی‌شود

چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب: 621326
رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد گفت: به افرادی که سازماندهی یا غیرسازماندهی شده در داخل و خارج از کشور به دنبال فتنه گری در دانشگاه آزاد هستند می‌گوییم که با وجود مدیران انقلابی خواب شما هیچ وقت تعبیر نمی‌شود.
خواب فتنه‌گران برای دانشگاه آزاد تعبیر نمی‌شود
به گزارش جهان نيوز،  محمود هاشمی، رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد در همایش بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی که ظهر امروز در سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد، توضیح داد: بسیج اساتید طی چند ماه گذشته با ایجاد یک سازوکار و ساختار صحیح و تشکیل شورا‌های مرکزی بسیج اساتید توانسته شکل تازه‌ای بگیرد و امکان سنجی وضعیت کانون‌های بسیج اساتید در دانشگاه آزاد اتفاق افتاده است. 

وی افزود: شناسایی و ایجاد شبکه‌ای از اساتید انقلابی یکی از اهداف ماست که در حال تشکیل این شبکه هستیم. همچنین برنامه ریزی‌هایی جهت استقرار کرسی‌های نظریه پردازی داریم و دشمن شناسایی و نفوذ و حقوق بشر آمریکایی یکی از کرسی‌های نظریه پردازی است که در تیر ماه برگزار می‌شود. 

هاشمی ادامه داد: همچنین ارتباط مستمر با کانون‌های بسیج اساتید در سراسر کشور از دیگر برنامه‌های ماست و روز پنجشنبه نیز دیداری را این اساتید با علما و مراجع عظام تقلید در قم خواهند داشت. 

وی با تاکید بر اینکه رویکرد بسیج اساتید رویکرد حل المسائلی است، گفت: می‌خواهیم مسائل و مشکلات کشور را با کمک بسیج اساتید حل کنیم و سه برنامه برای این قضیه پیش بینی کردیم؛ که تکمیل شبکه اساتید انقلابی، امکان سنجی جهت ورود به مسائل و مشکلات اجتماعی جامعه و راه اندازی کانون‌ها در دانشگاه‌ها و در سطح دانشکده‌ها این برنامه‌ها می‌باشند. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: به افرادی که سازماندهی یا غیرسازماندهی شده در داخل و خارج از کشور به دنبال فتنه گری در دانشگاه آزاد هستند می‌گوییم که با وجود مدیران انقلابی خواب شما هیچ وقت تعبیر نمی‌شود. 

در ادامه این برنامه بیانیه پایانی بسیج اساتید توسط وحید یامین پور قرائت شد و از اندیشکده دانشکده مواد و انرژی واحد تهران جنوب نیز با حضور علی اکبر ولایتی رئیس هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد و فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی شد.

منبع: دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *