پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب: 620821
دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها تبدیل به واقعیت می‌شود.
به گزارش جهان نيوز،  هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از انتقال بازیکنان با مبالغ سرسام آور به سایر باشگاه‌ها منتشر می‌شود.
برنت لنو دروزاه بان آرسنال می شود

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا
اولین خبر نقل و انتقالات مربوط به انتقال برنت لنو از تیم بایرلورکوزن به آرسنال است. مسئولان آرسنال در تلاش اند تا این دروازه بان  آلمانی را با مبلغ 29 میلیون دلار جذب کرده و به تیم خود آورند و به نوعی از انتقال او به تیم های اتلتیکو مادرید و یا ناپولی جلوگیری کنند. در ادامه باید افزود انتظار می رود این دروزاه بان تا پایان این هفته قرار دادی 5 ساله را با تیم ارسنال  ثبت برساند.

ویلیان راهی منچستریونایتد می شود
آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا
مسئولان تیم منچستریونایتد در تلاشند تا وینگر جوان تیم چلسی ،ویلیان را با رقمی نزدیک به 80 میلیون دلار جذب کرده و به تیم خود  آورند. ویلیان در حال حاضر در جام جهانی روسیه حاضر است و با باشگاه چلسی نیز قراردادی به مدت 2 سال دیگر دارد و انتظار می رود تا تنها به دلیل علاقه خوزه مورینو ،سرمربی تیم شیاطین سرخ به این تیم منتقل شود.


ناواس در ازای محمد صلاح
آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا
به تازگی شایعاتی مبنی بر انتقال کیلور ناواس از تیم رئال مادرید به لیورپول و در ادامه کاهش مبلغ صلاح برای انتقال از تیم لیورپول به رئال ماردید به وجود آمده است و انتظار می رود تا فرنتینو پرز از چنین ترفندی برای جذب ستاره مسلمان لیورپولی ها استفاده کند. گفتنی است در صورت چنین انتقالی رقم صلاح نزدیک برای انتقال به رئال مادرید 150 میلیون یورو خواهد شد.مسئولان رئال نیز دلیل چنین پیشنهادی از سوی تیم خود را نیاز بسیار شدید لیورپولی ها به دروازه بانی موفق همچون ناواس اعلام شده است.

کروس به منچسترسیتی نزدیک شد
آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا
تونی کروس بازیکن تیم ملی آلمان و باشگاه رئال مادرید به تازگی به دنبال آن است تا در نقل و انتقلات تابستان با مبلغی نزدیک به 70 میلیون یورو به سوی سرمربی اسبق تیم خود یعنی پپ  گواردیولا در تیم منچسترسیتی حرکت کند و به گفته خود چالشی جدید را برای خود به وجود آورد.

یوونتوس مقصد آینده بواتنگ شد
آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا
جرومی بواتنگ بازیکن تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ با توجه به ازادی خود در نقل و انتقالات تابستانی اعلام کرده است که این تیم را  برای شروع مسیری تازه ترک خواهد کرد و به تیمی همچون یوونتوس که می خواهد تا بازیکنان دفاعی قدرتمندی همچون او را که می خواهد ،جذب کرده و به تیم خود اورد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *