پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۶

انتقاد مجری سابق از کلمات سطحی فردوسی‌پور +عکس

دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب: 620415
انگار به تلویزیون نگاه نمی‌کرد و بعد از کلمات بسیار سطحی استفاده کرد… این پسرها !…ای جونم کیروش!و در عوض خیابانی بسیار مسلط هم لحظه گل رو خیلی رسا بیان کرد.
به گزارش جهان نيوز، محمود گبرلو مجری سابق برنامه هفت در اینستاگرام خود نوشت:

گزارشگری عادل فردوسی پور در شب مسابقه ایران و مراکش فاجعه بود؛ نشان داد او مدیر و مجری لحظات بحران و هیجان نیست و در مقابل جواد خیابانی چقدر پخته و حرفه ای این لحظه حیاتی رو گزارش کرد. یکبار دیگه فیلم رو ببینید و کلمات فردوسی پور رو گوش کنید. اولا که اصلا حواسش نبود و تا چند ثانیه اصلا متوجه نشد که قضیه چیه؛ انگار به تلویزیون نگاه نمی‌کرد و بعد از کلمات بسیار سطحی استفاده کرد… این پسرها! …ای جونم کی‌روش! و در عوض خیابانی بسیار مسلط هم لحظه گل رو خیلی رسا بیان کرد و هم در لحظه لفظ جهانی رو برای این گل و بازیکنان بکار برد و باز در لحظه به امتیاز بدست آمده هم اشاره کرد ... تو استودیو هم عادل اونقدر هیجان کاذب داشت که حتی دریغ از دو کلمه کلام درست و حسابی و همش میگفت "دیگه نباید امشب آگهی پخش کنند" در صورتیکه اصلا بحث آگهی نبود، بلکه خبر ساعت ۲۲ باید روتین پخش می‌شد و یا عدم حضور تحلیلگری قوی که کمک حال او باشد؛ مثل صدر عزیز و در مقابل خیابانی و قاسمی زیبا ترین تحلیل را بر زبان جاری ساختند ... وظیفه یک مجری در وهله اول کنترل خود و مخاطب در شرایط هیجانی و بحرانی است.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


داریوش برهمندان
Iran, Islamic Republic of
فردوسی پور یک فرایند درست و کامل را برای مجری گری نپیموده است...
سهراب تاجیک
Iran, Islamic Republic of
با کمال تاسف با نظر ایشان به شدت موافقم.
Iran, Islamic Republic of
گزارش ضعیف فردوسی پور سر جاش ولی برخلاف نوشته آقای گبرلو خیابانی هم گزارشهاش خیلی ضعیفه
علی
خیلی افتضاح و لوس بود واقعاً متاسفم براش
Germany
فردوسی پور در این مسابقه متاسفانه کلماتی را به کار برد که گویا ملت ایران در بدترین شرایط تاریخی خود به سر می برد و عـــــــــــــــــــزت آنها در گروی همین برد مقابل مراکش است.
آقای فردوسی پور لطفا ظرفیت فوتبال را بدانید و از این ورزش برای مردم توهم درست نکنید. شما هم می دانید که در همین فوتبال در کشور ما چه ناحقی ها و چه زد و بندهائی صورت می گیرد.
Iran, Islamic Republic of
مهم اینه که بخت اقبالش بلنده