پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

ساعت ۲۴ امشب آخرین مهلت انتخاب رشته ارشد

پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب: 619850
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آخرین مهلت انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها ساعت ۲۴ امشب به پایان می‌رسد.
ساعت ۲۴ امشب آخرین مهلت انتخاب رشته ارشد
به گزارش جهان نيوز به نقل از جام جم آنلاین، حسین توکلی افزود: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده، انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی توسط همه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی دوره‌های کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از روز شنبه ۱۲ خرداد از طریق سایت سنجش آغاز شد و ساعت ۲۴ امشب به پایان می‌رسد.

وی گفت: تا ساعت ۸ صبح امروز ۲۴ خرداد از تعداد ۵۷۳ هزار و ۹۴۹ داوطلب مجاز به انتخاب رشته، تعداد ۳۲۲ هزار و ۵۷ داوطلب یا به عبارتی ۵۶ و ۱۱ صدم درصد از داوطلبان انتخاب رشته کرده اند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: آن دسته از داوطلبانی که تاکنون اقدام به انتخاب رشته نکرده اند در مهلت باقی مانده و حداکثر تا ساعت ۲۴ امروز با مراجعه به سایت سازمان سنجش و با مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته و اطلاعیه‌های مربوط به اصلاحیه‌های دفترچه‌های انتخاب رشته که شامل اصلاحیه سری اول در روز یکشنبه ۱۳ خرداد، اصلاحیه سری دوم شنبه ۱۹ خرداد، اصلاحیه سری سوم یکشنبه ۲۰ خرداد، اصلاحیه سری چهارم دوشنبه ۲۱ خرداد و اصلاحیه سری پنجم که از دیروز چهارشنبه ۲۳ خرداد ۹۷ روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته، نسبت به انتخاب حداکثر ۱۰۰ رشته محل از کدرشته امتحانی مجاز اقدام و حداکثر تا ساعت ۲۴ امروز ۲۴ خرداد، کدرشته محل‌ها را بر اساس علاقه مندی خود ثبت کنند.

توکلی گفت: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته با توجه به اصلاحیه یک تا پنج دفترچه انتخاب رشته که روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است حداکثر تا ساعت ۲۴ پنج شنبه ۲۴ خرداد می‌توانند نسبت به ویرایش کدرشته محل‌های خود اقدام کنند.    
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *