چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
حبیب اسماعیلی:

امیدوارم دوباره به عرصه بازیگری برگردم

پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب: 619846
تهیه کننده فیلم "خرگیوش" گفت: من مخالف پخش فوتبال در سینماها هستم. از نظر من اینکه زمان سانس های طلایی سینما به پخش مسابقه فوتبال اختصاص یابد به نفع سینما و فیلمسازان نیست.
امیدوارم دوباره به عرصه بازیگری برگردم
به گزارش جهان نيوز، حبیب اسماعیلی بازیگر و تهیه کننده سینما درخصوص فعالیت های خود در عرصه سینما طی سال 97 گفت: سالهاست از بازیگری فاصله گرفته ام و بعید می دانم که به زودی بتوانم در فیلمی به ایفای نقش بپردازم.

وی درباره سایر فعالیت های خود در عرصه سینما تاکید کرد: بیشتر از بازیگری این سالها مشغول فعالیت در عرصه پخش سینما هستم و امسال هم فیلم "خرگیوش" را در اکران نوروزی داشتم. علاوه بر آن هم اکنون تبلیغات فیلم "به وقت خماری" را آغاز کرده ایم که از هفته آینده وارد چرخه اکران می شود.

تهیه کننده "فیلم سه بیگانه" درباره احتمال تهیه و تولید فیلم از سوی دفتر فیلم سازی‌اش طی سال جاری افزود: هنوز برنامه دقیق و مشخصی برای تهیه و تولید اثری جدید را نداریم اما تعداد زیادی فیلمنامه به دستمان رسیده و قصد داریم بعد از انتخاب فیلمنامه مناسب اقدام نماییم.

وی درباره حاشیه های بوجود آمده درباره پخش مسابقات جام جهانی فوتبال در سینماها تاکید کرد: من بارها موضع خود نسبت به این مساله را مطرح کرده ام و مخالف پخش فوتبال در سینماها هستم. از نظر من اینکه زمان سانس های طلایی سینما به پخش مسابقه فوتبال اختصاص یابد به نفع سینما و فیلمسازان نیست.

مخالف پخش جام جهانی فوتبال در سینماها هستم/امیدوارم دوباره بتوانم بازی جلوی دوربین را تجربه کنم///////////////////پنجشنبه
اسماعیلی در خصوص دوری چند ساله خود از عرصه بازیگری خاطرنشان کرد: برخی مسائل و اتفاقات و همچنین شرایط موجود سینما باعث شده تا کمتر بازی کنم. چند سالی از بازیگری فاصله گرفتم و همین باعث شد که متعاقباً پیشنهاد کمتری هم داشته باشم اما امیدوارم شرایطی ایجاد شود تا بتوانم باز هم به عرصه بازیگری برگردم.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *