جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۳

تذکر۶۸نماینده به روحانی درباره افزایش قیمت‌خودرو

چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۷
کد مطلب: 619655
عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر ۶۸ تن از نمایندگان به رئیس‌جمهور و وزیر صنعت درباره عدم نظارت بر بازار خودرو و شرکت‌های تولیدکننده خودرو در داخل را قرائت کرد.
تذکر۶۸نماینده به روحانی درباره افزایش قیمت‌خودرو
به گزارش جهان نيوز، علی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، امروز (چهارشنبه ۲۳ خرداد) در صحن علنی پارلمان تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس‌جمهور و مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

**تذکر نصرالله پژمانفر نماینده مشهد به رئیس‌جمهور، درباره لزوم پیگیری تخلفات شرکت پردیسبان و تعیین تکلیف هر چه سریع‌تر وضعیت مالباختگان.

**تذکر محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز به همراه ۵۸ نفر از نمایندگان به رئیس‌جمهور درباره ضرورت التزام به قانون و اجتناب از تبدیل بیمه قالیبافان، بافندگان فرش و شاغلان صنایع‌دستی شناسه‌دار بیمه روستایی کشاورزی و عشایری.

**تذکر فرج‌اللّه رجبی نماینده شیراز به وزیرعلوم درخصوص کاهش یکباره و بدون اطلاع قبلی گرایش شبکه‌های زیرمجموعه مهندسی کامپیوتر.

**تذکر محمدرضا پورابراهیمی نماینده کرمان به وزیر راه درباره دلیل عدم رسیدگی، تعریض، به‌سازی و دو بانده کردن محور راور که به یکی از پرتلفات‌ترین محور‌ها تبدیل شده است.

**تذکر مجید کیان‌پور نماینده مردم دورود و ازنا به اتفاق ۷۲ نفر دیگر از نمایندگان به رئیس‌جمهور و وزرای اقتصاد، کشاورزی و صنعت عنوان کردند که عدم نظارت بر ثبت سفارش کالا در سامانه‌های ذیربط سبب شده که ثبت سفارش نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از دو برابر افزایش یابد و سبب ایجاد رانت شود.

**تذکر سیدقاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه به وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که مراقب وضعیت نامطلوب مدارس در ارتباط با مصرف مواد مخدر و ناهنجاری‌های اجتماعی باشید چرا که مدیران استانی شما بسیار ضعیف و ناکارآمد هستند.

**تذکر مجید کیان‌پور نماینده مردم دورود و ازنا به اتفاق ۶۵ نفر دیگر از نمایندگان به رئیس‌جمهور و وزیر‌ارتباطات درباره عدم نظارت بر کیفیت و کاهش شدید سرعت اینترنت.

**تذکر مجید کیان‌پور به اتفاق ۶۷ نفر دیگر از نمایندگان به رئیس‌جمهور و وزیرصنعت درباره عدم نظارت بر بازار خودرو و شرکت‌های تولیدکننده خودرو در داخل و افزایش حداقل دو برابری خودرو‌های تولید داخل و وارداتی در بازار آزاد.

** حبیب‌اللّه دهمرده نماینده زابل به رئیس جمهور درباره فاجعه خشکسالی سیستان تذکر داد.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
این تذکر ها هیچ فایده ای نداره
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
از این مجلس آبی برای ملت گرم نمی شود.