جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

فریبا نادری از «ستایش۳» کنار رفت

چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب: 619628
تصویربرداری سریال «ستایش۳» این روزها در لوکیشن‌های خیابانی ادامه دارد.
فریبا نادری از «ستایش۳» کنار رفت
به گزارش جهان نيوز، تصویربرداری سریال «ستایش 3» به کارگردانی سعید سلطانی که از 10 فروردین در تهران آغاز شده است این روزها در لوکیشن‌های خیابانی ادامه دارد.

به تازگی بازی فریبا نادری در نقش  پری سیما همسر دوم صابر فردوس به پایان رسیده است و تاکنون حدود 500 دقیقه (نزدیک به 12 قسمت) از این سریال مقابل دوربین سلطانی رفته است.

نرگس محمدی، داریوش ارجمند، سیما تیرانداز، فریبا نادری، مهدی سلوکی، رضا داوود نژاد، مهدی میامی و ... از بازیگران این سریال هستند.

سعید مطلبی نگارش «ستایش 3» را در 30 قسمت بر عهده داشته و آرمان زرین کوب تهیه کننده این سریال است و گروه تولید طی ماه‌های آینده به شمال و شهر رامسر و جنوب کشور سفر خواهند کرد.

 فصل 1 و 3 ستایش، در سالهای 90 و 92 از شبکه سه سیما پخش شد. نرگس محمدی، داریوش ارجمند، مهدی سلوکی، زهرا سعیدی، سیما تیرانداز، محمود عزیزی، مهدی پاکدل، حدیث میرامینی و ... از بازیگران فصل های پیشین این سریال بودند.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *