جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
چنارانی طی تذکر شفاهی:

لزوم جلوگیری از احتکار داروها در کشور

چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب: 619624
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:بدهی دولت به داروخانه‌ها به 12 هزار میلیارد تومان رسیده است بنابراین لازم است دولت پول داروخانه‌ها و پزشکان را هر چه سریع‌تر بدهد.
لزوم جلوگیری از احتکار داروها در کشور
به گزارش جهان نيوز، هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خانه ملت و در تذکر شفاهی خود با تاکید بر لزوم توجه دولت به نیازهای اساسی مردم اظهار داشت:‌ امروز دولت باید به کالاهای اساسی مردم توجه ویژه‌ای داشته باشد.

وی افزود: دولت باید به مواردی همچون نیازهای دارویی ودرمانی مردم توجه کنند چرا که در این بخش دچار مشکلاتی هستیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: چرا دولت پول داروخانه‌ها پزشکان کشور را نمی‌دهد و بدهی‌های این بخش زیاد شده است.

چنارانی با اشاره به بدهی 12 هزار میلیارد تومانی دولت به داروخانه‌ها عنوان کرد که آقای رئیس‌جمهور! طرح تحول سلامت به کجا رسید؟ درحال حاضر عملکرد این بخش به گونه‌ای شده است که امروز مردم به جای طرح تحول سلامت از آن به عنوان «طرح تهوع سلامت»  یاد می‌کنند.

وی همچنین یادآور شد:‌باید جلوی احتکار داروها در کشور گرفته شود. چرا مسئولان حوزه بهداشت و سلامت کشور نسبت به دغدغه بیماران توجهی ندارند.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *